اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هریس:

تاثیر انقلاب اسلامی جهان را با تحولات پیچید‌ه‌ای روبه‌رو کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هریس گفت: تاثیر از انقلاب اسلامی جهان امروز را با تحولات پیچید‌ه‌ای روبه‌رو کرده است

تاثیر انقلاب اسلامی جهان را با تحولات پیچید‌ه‌ای روبه‌رو کرده است
 به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، حجت‌الاسلام کامیل رحمانی ظهر امروز در جمع بسیجیان و کاروان اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: ایجاد فضای مقابله با فتنه‌ها و ترفندهای دشمن مرهون حضور جوانان و مردم در عرصه دفاع‌مقدس بوده که زنده نگهداشتن یاد شهدا و کارهای بزرگ آنان بی‌شک در حفظ نظام اسلامی و دستاوردهای آن نقش تعیین‌کننده داشته و دارد.
وی گفت: راویان جنگ قصه‌ها و غصه‌های غیورمردان ایرانی را برای مشتاقان و جوانان باز می‌گویند تا فراموش نشود که برای هر وجب از این خاک عزیز چه خون‌ها ریخته شده و چه خون‌دل‌ها خورده‌ایم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هریس در ادامه شاخصه اصلی حفظ نظام را پیروی از ولایت عنوان کرد و  نقطه واقعی گمراهی امت اسلامی را دور شدن از حقیقت ولایت توصیف کرد و افزود: جامعه اسلامی اگر می‌ خواهد از ناپاکی و زشتی رهایی پیدا کند و راه سعادت طی کند، باید به راه ولایت و امامت متوسل شده و از گمراهی و انحراف تبری جوید.
وی، دستیابی به وحدت را اصلی­ترین راه وصول توسعه و پیشرفت در جامعة اسلامی دانست و گفت: قطعاً تحقق جامعه‌ای با فرهنگ غنی یکی از مهم‌ترین مسیرهای زایش جامعة اسلامی آرمانی به شمار می­آید .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هریس تصریح کرد: بی‌تردید انقلاب اسلامی بر ریشه‌های استوار فرهنگی پایه‌گذاری شده و تأثیرات چشمگیری نیز بر تحولات جهانی داشته که منجر به بیداری اسلامی شد.
وی گفت: امروز شاهدیم که دنیا با درکی واقع‌بینانه نسبت به مبانی و ارزش‌های فرهنگی مؤثر در انقلاب اسلامی و بهره‌مندی از ثمرات اعتقادی و ارزش‌های دینی و ایرانی حماسه‌های بی‌بدیل آفریده و سرنگونی استکبار و حکام ظالم را در دستور کار خود قرار داده است.
رحمانی اظهار داشت: پیام و دستاوردهای انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی حتی ملت‌های دیگر را تحت تأثیر فرهنگ خود درآورده و این چشم‌انداز افق دیگری را فراتر از مرزهای ایران اسلامی به ما نشان می‌دهد.
وی، حضور شجاعانه در عرصه‌های نبرد با دشمنان به ویژه هشت سال دفاع مقدس از مصادیق ظهور و بروز حفظ  هویت ملی ملت ایران به عنوان هدیه احیای ارزش‌های اسلامی با پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل دانست.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هریس در ادامه بصیرت‌افزایی، معرفت‌شناسی و ارتقای روحیه دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را در دستاورد امام راحل ارزیابی کرد و افزود: با داشتن فهم و درک عمیق دینی، آمادگی در مقابل تهدیدات و ناملایمات امکان‌پذیر خواهد بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول