اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه آزاد کمیجان

کرسی نظریه‌پردازی با موضوع دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد‌ واحد کمیجان از برگزاری کرسی نظریه‌پردازی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در این دانشگاه خبر داد.

کرسی نظریه‌پردازی با موضوع دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود
عبدالله رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این کرسی 18 بهمن‌ ماه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این کرسی با مشارکت فرمانداری و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان ادارات دولتی و غیر‌دولتی برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد ‌کمیجان همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار با عنوان دستاوردهای انقلاب خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه نیز همزمان با برگزاری کرسی آزاداندیشی 18 بهمن ماه در دانشگاه برگزار می‌شود.
رحیمی با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری این دانشگاه به مناسبت دهه فجر گفت: مسابقات قرآن و عترت کارکنان دانشگاه از 15 بهمن ماه در رشته‌های مختلف قرآنی برگزار می‌شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب ایران یک انقلاب به مفهوم کلی بوده است، ادامه داد: با وقوع انقلاب اسلامی ایران پایگاه ابرقدرت‌ها در ایران از بین رفت و مطامع آنها به خطر افتاد و همین مسئله سبب شد که دشمنان همواره ایران اسلامی را مورد هجمه قرار دهند.
رئیس دانشگاه آزاد ‌کمیجان افزود: انقلاب ایران همچنین در خارج از کشور به ویژه در حوزه آسیای میانه و خلیج فارس موجب بیداری اسلامی و آگاهی ملت‌ها شده و به عنوان الگویی برای سایر کشورها مطرح است.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول