اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دماوند خبر داد

برپایی غرفه بصیرت در موزه عبرت‏آموزی آبسرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند از برپایی غرفه‏ای تحت عنوان بصیرت در موزه عبرت‏آموزی شهر آبسرد در شهرستان دماوند خبر داد.

برپایی غرفه بصیرت در موزه عبرت‏آموزی آبسرد
داوود طایفه‏خانی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در صورت تامین ملزومات ایاب و ذهاب، پایگاه‏های مختلف بسیج دماوند از این موزه بازدید به عمل می‏آورند.
وی ادامه داد: برای برپایی هر چه بهتر موزه عبرت‏آموزی در شهر آبسرد، دو حوزه بسیج مستقر در این شهر مامور به تعامل با دست‏اندرکاران ذی‏ربط شده‏اند.
طایفه‏خانی با تاکید بر لزوم وجود چنین مراکزی خاطر نشان کرد: وجود مراکزی مانند موزه عبرت‏آموزی سبب می‏شود تا مردم در خصوص گذشته خود اطلاعات کسب کنند.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند ادامه داد: این مهم برای نسل امروز کشور از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است؛ چرا که جوانان و نوجوانان ایران اسلامی آشنایی چندانی با فضای آن روزهای انقلاب اسلامی ندارند.
وی، تاریخ گذشته را حاوی درس‏های بزرگی برای ساختن آینده‏ای بهتر خواند و افزود: اگر مردم از تاریخ گذشته خود آموزه‏های بیشتری کسب کنند، درک جریانات امروز برای ساختن فردایی بهتر برای آنها ساده‏تر می‏شود.
طایفه‏خانی افزود: بخشی از این رویکرد مهم ذهنی نیز می‏تواند در نمایشگاه عبرت‏آموزی برپا شده در شهر آبسرد روی دهد.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند ادامه داد: استقرار موزه عبرت در تهران باعث شده تا بسیاری از اهالی شهرستان‏هایی مانند دماوند توفیقی در بازدید از آن نداشته باشند.
وی ادامه داد: از این‌رو، برپایی این موزه در آبسرد شهرستان دماوند فرصتی مغتنم برای مردمان ولایی، انقلابی و شهیدپرور این شهرستان قلمداد می‏شود.
طایفه‏خانی پیرامون تاثیرات این مرکز خاطر نشان کرد: اغلب کسانی که موفق به بازدید از موزه عبرت شده‏اند، فضای آن را به واقع عبرت‏آموز و موثر ارزیابی می‏کنند.
انتهای پیام/ح30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول