اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده:

بصیرت مردم سبب بیمه شدن انقلاب می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده گفت: بصیرت مردم و مشارکت حداکثری مردم سبب تقویت و بیمه شدن انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی می‌شود.

بصیرت مردم سبب بیمه شدن انقلاب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نقده، حجت‌الاسلام قهرمان پناهیان عصر امروز در جمع بانوان بسیجی این شهرستان اظهار داشت: بر هر بسیجی واجب است تا نسبت به رویدادهای اطراف خود حساسیت نشان دهد و با تحلیل عمیق جریانات در قبال جمهوری اسلامی به طور صحیح موضع‌گیری کند.

وی افزود: اصل ولایت فقیه، هوشیاری مردم و ارزش‌های دینی بسیاری از دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

پناهیان با بیان اینکه وظیفه ماست تا با آگاهی‏‌بخشی و بصیرت‌افزایی به مردم در مقابل این توطئه دشمن بایستیم و آن را خنثی کنیم، اضافه کرد: بیداری و آگاهی ملت مسلمان ایران اسلامی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است و دشمنان هرگز نمی‌توانند با توطئه‌های ننگین خود ملت ایران را منحرف کرده و به خواسته‌های خود برسند.

پناهیان ادامه داد: هوشیاری و بصیرت نیروهای بسیجی در دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی دشمنان را مایوس کرده است.

این مسئول با بیان اینکه اندیشه و تفکر بسیجی امروز در بین تمام ملت ایران مشهود است، افزود: این تفکر که در پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمد، امروز فراتر از مرزها رفته و جهانی شده است.

این مسئول اظهار داشت: در تعریف بسیج  باید به این نکته اشاره داشت که هر کس مدافع نظام و در خط انقلاب و در مسیر ولایت در حرکت است او بسیجی است.

وی سپس به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: انتخابات عرصه نمایش اقتدار ملی است و حماسه‌ای دیگر در اسفند ماه سال جاری توسط ملت همیشه در صحنه خلق می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در جمهوری اسلامی تمام مسئولان به واسطه مردم تعیین و مشخص می‌شوند و این خود نماد ارزش انسانی در اداره کشور است.

وی با بیان اینکه رقابتی‌ترین، آزادترین، قانونی‌ترین و ارزشی‌ترین انتخابات در دنیا از آن کشورمان ایران است، افزود: دشمنان می‌خواهند ببینند حضور مردم در انتخابات این دوره چگونه است و تمام تلاش خود را برای کاهش حداکثری شرکت مردم در انتخابات به کار بسته‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه‌های حساس، حضوری موثر و دشمن‌شکن داشته‌اند، گفت: با تدبیر خدمتگزاران نظام و در راس  آنها رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان ملت و نظام اسلامی ایران خنثی شده و این بارهم راه به جایی نخواهند برد.

به گفته وی پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و تشکیل جمهوری اسلامی منافع غرب را به مخاطره انداخته است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول