اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج فرهنگیان خانمیرزا:

برنامه‌های دهه فجر باید بصیرت عمومی را ارتقا بخشد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج فرهنگیان خانمیرزا گفت: برنامه‌های سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید معرفت و بصیرت عمومی را در شکل گیری و تداوم انقلاب را تقویت کند.

برنامه‌های دهه فجر باید بصیرت عمومی را ارتقا بخشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رسول خالدی بعدازظهر امروز در دوره ضمن خدمت هادیان بصیر در آلونی، اظهار داشت: آشنایی با مسایل روز، نحوه مقابله با جنگ روانی و تبلیغاتی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر مباحث عنوان شده در این دوره آموزشی ضمن خدمت است.
وی افزود: ارتقای بینش سیاسی هادیان و بصیرت بخشی و معنویت افزایی از دیگر اهداف این نشست است.
خالدی با تأکید بر اینکه این پیشرفت‌ها در تمامی عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزشی صورت گرفته است، گفت: مقایسه امکانات و توانمندی‌های فعلی کشور با دوران رژیم شاهنشاهی به خوبی گواه بر این ادعا است.
مسئول بسیج فرهنگیان خانمیرزا خاطرنشان کرد: هرچه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد آثار لطف و رحمت این انقلاب الهی بیشتر و بیشتر در کشور نمایان و امید دشمن به نابودی این انقلاب کمتر می‌شود.
وی از ولایت فقیه به‌عنوان مهم‌ترین دلایل شکست توطئه‌‌های دشمن در دستیابی به اهداف شوم و ناتمامش در کشور ایران اسلامی نام برد و گفت: مهم‌‌ترین اصل در خنثی کردن این توطئه‌‌ها تدابیر اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب بود که به گفته کارشناسان، مقام معظم رهبری بعد از امام خمینی(ره) با تدابیر ارزشمندشان ایران را از توطئه‌های شوم دشمنان رهایی داده است.
خالدی با تأکید بر اینکه برنامه‌های سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید معرفت و بصیرت عمومی را در شکل‌گیری و تداوم انقلاب را تقویت کند، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل سازنده با رسانه‌ها و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های خود، برنامه‌های تاثیرگذار طراحی و اجرا کنند تا زمینه مشارکت قشرهای مختلف را در این برنامه‌ها و تبیین کارآمدی نظام فراهم شود.
وی اجرای برنامه‌های با نشاط و جذاب را نیاز جوانان امروز دانست و افزود: برای افزایش روحیه نشاط و شادابی جوانان برنامه‌های فرهنگی و ورزشی باید اولویت داده شود تا روحیه بالندگی در دهه فجر، ارتقا یابد.
در آستانه دهه مبارک فجر، دوره ضمن خدمت هادیان بصیر ویژه فرهنگیان بسیجی بخش خانمیرزا در نمازخانه آموزش و پرورش این بخش برگزار شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول