اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

راه شهدا با بصیرت جوانان ادامه می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: راه شهدا با بصیرت و ایمان جوانان این مرز و بوم ادامه می‌یابد.

راه شهدا با بصیرت جوانان ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدیوسف شاکری ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای ارومیه اظهار داشت: شهدا با حرکت عاشورایی و ایمان خود، انقلاب اسلامی را بیمه و آن را از گزند دشمنان حفظ کردند.

وی افزود: در زمان حاضر اگر می‌خواهیم در دنیا زندگی سعادتمندانه‌ای داشته باشیم باید با الگوگیری از شهدا و ایثارگران این حرکت عاشورایی را ادامه دهیم و در راه حفظ آرمان‌های و اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

شاکری با بیان اینکه ملت ایران بیش از 30 سال پیروزی انقلاب، پایداری و استقامت خود در برابر  دشمنان را ثابت کرده است، تصریح کرد: مردم نشان دادند که همیشه در صحنه هستند و از کیان نظام اسلامی و اهداف انقلاب و امام خمینی (ره) دفاع و پشتیبانی می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس از بصیرت و آگاهی بالایی برخوردار بودند، گفت: راه شهدا و اهداف آنها ارزشمند و تأثیرگذار است و نسل امروز باید این راه را با بصیرت، آگاهی و ایمان خود ادامه دهند.

وی شهدا را روشنی‌بخش مسیر هدایت بشریت دانست و اضافه کرد: رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام چه در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و چه در دوران پرصلابت دفاع مقدس مملو از خلوص، ایمان و عشق به ولایت بود و آنها راه حسین بن علی(ع) را برای اعتلای اسلام برگزیدند.

شاکری با تأکید بر تبیین آرمان‌های شهدا و نکوداشت آنها بیان کرد: تبیین اهداف و آرمان‌های شهدا وظیفه همه مسئولان و متولیان است تا جوانان و نوجوانان با این آرمان‌ها آشنا شده و از فرهنگ ایثار و شهادت درس بگیرند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر نوجوانان و جوانان وظیفه دارند در سنگر علم و دانش تلاش و کوشش کنند چراکه دشمنان و استکبار جهانی از قدرت علمی کشور در هراسند و با توطئه‌های مختلف از جمله ترور دانشمندان هسته‌ای قصد ایجاد اختلال در روند پیشرفت و موفقیت‌های علمی کشور را دارند.

انتهای پیام/آ30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول