اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه شهرکرد:

بصیرت مردم مانع از تکرار کربلا می‏شود

خبرگزاری فارس: یک استاد حوزه و دانشگاه شهرکرد گفت: بصیرت مردم ولایت‌مدار نمی‌گذارد حسین زمان تنها بماند.

بصیرت مردم مانع از تکرار کربلا می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی پوررمضان بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت دهه آخر صفر در مسجد جامع شهر باباحیدر اظهار داشت: بصیرت مردم ولایت‌مدار نمی‌گذارد حسن و حسین زمان تنها بماند.
وی به تبیین اهداف رسالت و امامت پرداخت و افزود: هدف رسالت پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) و امامت ائمه معصومین (ع) اجرای احکام اسلامی، برپایی شعائر مذهبی و برقراری عدالت در جامعه بود.
پوررمضان خاطرنشان کرد: امامان معصوم (ع) با تاسی از سیره نبی مکرم اسلام (ص) در راستای احیای ارزش‌های ناب اسلام و حاکمیت قرآن در جامعه بر اساس اقتضای زمان تلاش کردند.
این مبلغ حوزه علمیه یادآور شد: دشمنان اسلام و افراد ناراضی از اجرای عدالت ائمه معصومین (ع) به طراحی نقشه و توطئه روی آوردند و در نتیجه اقدام به ترور خاندان نبوت و رسالت کردند.
پوررمضان ادامه داد: افراد بی‌شماری در تاریخ اسلام از جمله صحابی نزدیک امام حسن مجتبی (ع) با وجود داشتن سابقه دینی و رشادت‌های بسیار در جنگ با کفار و مشرکین به علت بی‌بصیرتی و کم تقوایی دین خود را با مشتی زر و سیم معاویةبن ابی‌سفیان عوض کردند.
وی یادآور شد: طلحه و زبیرها در زمان همه امامان معصوم (ع) ‌بودند و در حال حاضر نیز نباید غافل شویم، چراکه همیشه تاریخ تکرار می‌شود اما این بار به خاطر بصیرت والای مردم ولایت‌مدار، کربلا تکرار نمی‌شود و حسین زمان نیز تنها نمی‌ماند.
مداحی، نوحه‎خوانی و سینه‌زنی پایان بخش این مراسم معنوی بود که به همت هیئت رزمندگان اسلام شهر باباحیدر برگزار شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول