اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه خبر داد

برگزاری جشن بزرگ عبادت در دهه فجر در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: جشن بزرگ عبادت برای دختران و پسران خانواده شهرداری که به سن تکلیف رسیده‌اند در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

برگزاری جشن بزرگ عبادت در دهه فجر در ارومیه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر خدادادی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی ویژه ایام دهه فجر و نمایشگاه عکس کودک شامل آثار دانش‌آموزان مدارس مقطع ابتدایی از جمله برنامه‌های فرهنگی در دهه فجر است.
وی افزود: در اجرای برنامه‌های دهه فجر تلاش شده است به منظور ایجاد پیوند بین نسل جوانان و نسلی که انقلاب را دیده و تجربه کرده‌اند تمام گروه‌های سنی و اقشار جامعه به ویژه نسل جوانان حضور داشته باشند.
این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه فجر در سه محور ورزشی، فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: برگزاری مراسم سالگرد شهدای عملیات کربلای پنج و مراسم مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان پسر از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در دهه فجر است.
این مسئول گفت: همچنین مسابقات ورزشی جام فجر، طناب‌کشی، شنا و تنیس روی میز در بین پرسنل شهرداری از 12 تا 22 بهمن در سالن ورزشی نور اجرا می‌شود.
وی از اجرای برنامه‌های مشارکتی خبر داد و گفت: در ایام دهه فجر چهار برنامه هنری مشارکتی اجرا می‌شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه ادامه داد: برنامه‌های هنری در مناطق با رویکرد محله‌محوری برگزار می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: همایش پیاده‌روی خانواده بازنشستگان نیروهای مسلح و همایش کشوری صعود سراسری کوهنوردان از دیگر برنامه‌های این سازمان در این ایام خواهد بود.
خدادادی در بخش دیگری از سخنان خود اجرای برنامه طنز در محلات را از دیگر برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها در پایگاه‌های مساجد اجرا می‌شود تا با بهره‌گیری از توان مشارکتی شهروندان به ویژه در سطوح محله‌ای بتوانیم در اجرای هر چه با شکوه‌تر برنامه‌ها موفق باشیم.
به گفته این مسئول برگزاری مسابقه پیامک ویژه دهه فجر و طراحی و تولید لوح فشرده گلبانگ آزادی ویژه سرودهای انقلاب همچنین نصب بنرهایی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهر از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/آ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول