اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج ادارات سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد

اجرای 160 برنامه در آذربایجان غربی به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج ادارات سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: به مناسبت دهه فجر امسال 160 عنوان برنامه در دهه فجر توسط حوزه بسیج ادارات در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

اجرای 160 برنامه در آذربایجان غربی به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه عسگر سهندآبادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رونمایی از برنامه نقشه اشتغالزایی و رونمایی کتاب نقشه تحول اداری نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان هستند.

وی تصریح کرد: لازم است که برنامه‌های دهه فجر در سال‌جاری با برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگی دستگاه‌ها، اصناف و نهادهای مردمی پرمحتواتر از سال‌های گذشته اجرا شود.

این مسئول با بیان اینکه دهه فجر مجموعه‌ای از ایام‌الله است، افزود: باید با انتقال ارزش‌ها نسل سومی‌ها را به عنوان میراث‌داران ارزشمند انقلاب تربیت کرد.

وی با بیان اینکه ارزش‌های به دست آمده در دوران انقلاب اسلامی مرهون رشادت‌های جوانان این مرز و بوم در سایه پیروی از ولایت فقیه است، افزود: وظیفه آحاد مردم پاسداری از اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

سهندآبادی گفت: نسل‌های جدید را باید با صلاحیت و صلابت بسازیم و با اقتدار، میل، رضا و رغبت به میدان گرامیداشت ایام دهه فجر بیاییم چراکه خیرات و برکات آن برای نسل‌های آینده خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود تا سبب ایجاد امید و نشاط در جامعه شود، گفت: طی سال‌ها پس از پیروزی انقلاب در تمام بخش‌ها پیشرفت‌های خوبی در کشور صورت گرفته است.

این مسئول در ادامه با انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و اضافه کرد: دهه‌ فجر بهترین فرصت برای آگاه‌سازی جوانان از تاریخ انقلاب است.

مسئول بسیج ادارات سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: دادن رأی آگاهانه به نامزدهای انتخابات مجلس و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین وظیفه مردم در این برهه حساس است.

وی خاطرنشان کرد: در واقع با حضور حداکثری در انتخابات باید به دنیا ثابت کنیم که حامی و پشتیبان نظام و انقلاب هستیم.

سهندآبادی تصریح کرد: انتخابات عالی‌ترین نماد مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی ایران است که با  مشارکت آحاد مردم دلبستگی به نظام مقدس و اعتماد به مسئولان را به همراه دارد.

وی همچنین اضافه کرد: کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید بدون استفاده از امکانات و دارایی‌های دولتی برای تبلیغات به این کار پرداخته و در راستای بصیرت‌افزایی میان مردم و طرفداران خود کوشا باشند.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول