اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

کمیسیون ماده 77 شهرداری شوشتر تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: کمیسیون ماده 77 شهرداری شوشتر برای وصول طلب‌های شهرداری از افراد حقیقی و حقوقی در سطح شهر تشکیل می‌شود.

کمیسیون ماده 77 شهرداری شوشتر تشکیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر صبح امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار کرد: بسیاری از نهاد‌های دولتی و شرکت‌های موجود در سطح شهر بدهی‌های بسیار زیادی به شهرداری شوشتر دارند که برای وصول این طلب‌ها شهرداری باید در اسرع وقت کمیسیون ماده 77 را تشکیل دهد.
وی افزود: برای تشکیل این کمیسیون شهرداری باید چند نوبت به افراد و شرکت‌ها اخطاریه بدهد که همه این امور انجام شده ‌و مقدمات تشکیل این کمیسیون فراهم شده است.
دُر با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر همه مجاری درآمد را برای افزایش نقدینگی شهرداری فعال کرده است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی حضور مردم در شهرداری برای پرداخت مطالبات شهرداری بسیار خوب شده است و صف‌های طولانی برای پرداخت در شهرداری تشکیل می‌شود.
وی تاکید کرد: عوارضات شهرداری در حال وصول است و با طرح بخشودگی 100 درصد جرائم دیرکرد مردم برای پرداخت در شهرداری در صف‌های طولانی حضور می‌یابند.
این مقام مسئول تاکید کرد: شهرداری شوشتر برای پرداخت معوقات شهرداری هیچ اجباری برای مردم ایجاد نمی‌کند و به هر روشی برای پرداخت با مردم کنار می‌آید.
دُر تاکید کرد: شهرداری به دنبال وصول طلب‌های خود است و برای این مهم حاضر به اقساط طولانی مدت برای پرداخت است.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول