اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

کمیسیون امنیت انتخابات خراسان جنوبی فعال شد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی از فعال‌سازی کمیسیون امنیت انتخابات خراسان جنوبی خبر داد.

کمیسیون امنیت انتخابات خراسان جنوبی فعال شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدابراهیم افشاری ظهر امروز در گردهمایی آموزشی و توجیهی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، جذب مشارکت حداکثری و عدالت محوری را از جمله شعارهای اصلی انتخابات نهمین دوره مجلس عنوان کرد.
وی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری به مسئولان برای برگزاری این انتخابات گفت: معظم‌له فرمودند که مبادا انتخابات مجلس مانند انتخابات ریاست جمهوری به یک مسئله ضدامنیت عمومی در کشور تبدیل شود.
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی افزود: از ابتدای خردادماه که بحث انتخابات مجلس در وزارت کشور کلید خورد جلسات هماهنگی در سطح استان ما برگزار شده است.
افشاری از تشکیل کمیته‌های ششگانه انتخابات در استان خبر داد و گفت: این کمیته‌ها شامل کمیته تدارکات و پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، امنیتی و حفاظتی، استعلامات و فناوری اطلاعات است که مسئولان این کمیته‌ها نیز تعیین و معرفی شده‌اند.
وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا امسال 29 انتخابات مختلف در کشور برگزار شده است همچنین از زمان استقلال خراسان جنوبی نیز شاهد برگزاری چهار دوره انتخابات در این استان بودیم.
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی افزود: در استان خراسان جنوبی قبل از از سال 78 تعداد سه حوزه انتخابیه فعال بوده است که بعد از این سال این تعداد به چهار حوزه انتخابیه تغییر کرده است همچنین امسال 18 حوزه فرعی نیز در استان فعال است.
افشاری تصریح کرد: در دوره قبلی انتخابات مجلس در استان 402 هزار واجد شرایط رای دادن داشتیم که شاهد حضور حداکثری این افراد با 85 درصد واجدان شرایط بودیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول