اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف غنابخشی به تولیدات کشاورزی؛

کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اردبیل آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: کمیسیون تخصصی کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل نخستین نشست تخصصی خود را در محل اتاق برگزار و رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اردبیل آغاز به کار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش از ظهر امروز اولین جلسه کمیسیون کشاورزی اردبیل با محوریت کاملاً علمی و تخصصی و با حضور رئیس اتاق و جمعی از اساتید دانشگاه، محققین و فعالان بخش کشاورزی برگزار شد.
در این جلسه اعضای کمیسیون در خصوص مشکلات و موانع موجود در عرصه کشاورزی و نیز راهکارهای لازم  برای توسعه و پیشرفت کشاورزی استان و کشور به بحث و تبادل نظر پرداخته و بر استفاده بهینه از فرصت و موقعیت به‌دست آمده در اتاق اردبیل در راستای کمک به توسعه و اعتلای کشور تاکید کردند.
در این نشست نایب رئیس اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: وظیفه اصلی کمیسیون بررسی و تحلیل مسایل و مشکلات بخش کشاورزی و ارائه آن به صورت برنامه و مصوبه به اتاق  ایران خواهد بود.
بهروز پورسلیمان توانمندی‌ها و ویژگی‌های کشاورزی منطقه را یادآور شد و افزود: محور فعالیت‌های کمیسیون حل مشکلات کشاورزی استان اردبیل است.
این مسئول ابراز داشت: اتاق اردبیل در راه‌اندازی و فعالیت کمیسیون‌ها از اهل فن، اساتید دانشگاه و مراکز علمی و پژوهشی استفاده می‌کند و حضور اساتید دانشگاه، محققین و صاحب‌ نظران در این نشست نشان از این موضوع دارد.
نایب‌ رئیس اتاق اردبیل برگزاری سمینارهای علمی، طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی در سطح ملی را در حوزه  کشاورزی از سوی کمیسیون تخصصی کشاورزی خواستار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست هیئت رئیسه کمیسیون نیز مشخص شدند.
قدیر نوری به عنوان رئیس کمیسیون کشاورزی، یعقوب اکبرزاده نایب رئیس اول، اردوان قربانی نایب رئیس دوم و داود حسن‌پناه، محمد حسنی، رسول رضاییان و عیسی شاهی‌زارع به عنوان اعضای هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی استان از سوی اعضای کمیسیون انتخاب شدند.
همچنین در این جلسه ودود صریحی به عنوان دبیر  کمیسیون تعیین شد.
در ادامه این نشست تعدادی از حاضران نیز با ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص مسایل مختلف حوزه  کشاورزی خواستار استفاده مطلوب از این فرصت به‌دست آمده در اتاق اردبیل شدند و بر ارائه راهکارها و پیشنهادهای علمی و عملی برای شکوفایی ظرفیت‌های کشاورزی استان تاکید کردند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول