اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 پروژه مشارکتی در کمیسیون مشارکت‌ شورای شهر مشهد اصلاح شد

خبرگزاری فارس: در نود‌و‌نهمین جلسه کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد اعضا به بررسی اصلاحیه سه پروژه مشارکتی پرداختند.

3 پروژه مشارکتی در کمیسیون مشارکت‌ شورای شهر مشهد اصلاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد دستور کار اول کمیسیون در مورد اقدامات انجام شده در زمینه نظریه کمیسیون در ‌ارتباط‌ با‌ پروژه مشارکتی پارکینگ طبقاتی 17(آسمان) شهریور بود.
اعضای کمیسیون در این مورد ضمن بحث و تبادل نظر مقرر کردند، با توجه به اینکه متراژ و سطح و سطوح به صورت غیر‌مجاز مازاد بر قرارداد در این پروژه مشارکتی انجام شده است، شهرداری را مکلف کردند، نسبت به بررسی سطح و سطوح مازاد و تخلفات آن اقدام کند و نتیجه را به همراه سهم جدید ظرف حداکثر سه هفته به کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد ارائه کند.
بررسی اصلاحیه شهرداری مشهد در زمینه سه قرارداد مشارکتی هاشمیه 73، زکریا و حریر دیگر دستورکار کمیسیون بود، که در این مورد اعضا ضمن موافقت با برخی اصلاحیه‌های انجام شده، و در مورد بقیه موارد اصلاحیه تاکید بر قرارداد اولیه کردند.
غلامرضا خواجی در ‌دستور کار سوم این کمیسیون در زمینه درخواست یک سرمایه‌گذار برای مشارکت با شهرداری در یک پروژه فرهنگی و ورزشی در یکی از مناطق نابرخوردار دانست و افزود: پس از بررسی این موضوع اعضا مقرر کردند، سرمایه‌گذار برای مذاکره و بررسی این موضوع به مدیریت مشارکت‌های شهرداری مراجعه کند.
انتهای پیام/ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول