اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون اصلاح و تربیت آذربایجان غربی تاکید کرد

ارائه آموزش‌های بومی به مددجویان آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کانون اصلاح و تربیت آذربایجان غربی گفت: باید در راستای ارائه آموزش‌های بومی و محله‌ای به مددجویان آذربایجان غربی گام برداشته شود.

ارائه آموزش‌های بومی به مددجویان آذربایجان غربی

بایرام شهبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از طریق جلب مشارکت مسئولان سازمان فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی دوره‌های آموزشی مختلفی برای مددجویان برگزار می‌شود به طوری که باید در راستای سوق دادن این دوره‌های آموزشی بر مبنای نیازهای مددجویان گام برداشته شود.

وی تصریح کرد: هر سال چند دوره آموزشی برای بهره‌مند شدن مددجویان در این کانون برگزار می‌شود در دوره قبل کارگاه آموزش تعمیر موتورسیکلت با استفاده از مربیان توانمند برپا شد مددجویان از این دوره‌ها نیز استقبال خوبی به عمل آوردند.

این مسئول با بیان اینکه یکی از اهداف تعریف شده در این کانون آموزش شغل‌های بومی است، ادامه داد: درصدد هستیم مطابق با قابلیت‌ها، نیازها همچنین ویژگی‌های محیط پیرامون مددجویان حرفه و صنعت آموزش دهیم تا بعد از ترخیص شدن از کانون به راحتی شغل مناسبی پیدا کنند.

شهبازی بیان کرد: در دوره‌های پیشین کارگاه‌های آموزشی متنوعی اعم از برق‌کار ساختمان، پیرایشگری و ... برای حضور یافتن نوجوانان برقرار شد تا در راستای ارتقای قابلیت‌ها و توانمندی‌های نوجوانان گام‌های موثری برداشته شود که نتایج مطلوب نیز در بر داشت.

وی با بیان اینکه کانون اصلاح و تربیت آذربایجان غربی محلی برای نگهداری نوجوانان زیر 18 سال قلمداد می‌شود، گفت: در این کانون نوجوانان بین 12 تا 18 سال و افرادی با سنین پایین که به بزهکاری و ناهنجاری رفتاری دست می‌زنند طبق حکم قضایی در این کانون برای تربیت مجدد و بازپروری نگهداری می‌شوند.

مدیر کانون اصلاح و تربیت آذربایجان غربی به ارائه آموزش‌های فرهنگی و مذهبی در این کانون اشاره کرد و اظهار داشت: برای اینکه مددجویان از نظر فکری و رفتاری به رشد و بالندگی مناسب با سایر همسالان خود دست پیدا کنند در این کانون برنامه‌های مختلف اعم از دوره‌های آموزش معارف و عقیدتی، ورزش‌ صبحگاهی، نماز جماعت و دوره آموزشی مهارت‌های اساسی زندگی برپا می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول