اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان

سیمای قرآن زندان مرکزی سنندج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان، دادستان عمومی وانقلاب عمومی سنندج و مدیرکل زندان‌های استان، سیمای قرآن زندان مرکزی سنندج افتتاح شد.

سیمای قرآن زندان مرکزی سنندج افتتاح شد
 بابه گزارش خبرگزاری فارس از سنندج رئیس کل دادگستری کردستان صبح امروز در مراسم افتتاح سیمای قرآن در سنندج، اظهار داشت: مأنوس شدن با قرآن کریم سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها را به دنبال خواهد داشت، که با افتتاح این مرکز مددجویان می‌توانند با استفاده از امکانات و تجهیزات فراهم شده در بحث آموزش برنامه‌های قرآنی در زندان‌های استان به این مهم دست یابند.
 علی‌اکبر گروسی از تلاش و جدیت مسئولان و پرسنل زندان‌های استان به خاطر قرآنی نمودن فضایی زندان تقدیر کرد و گفت :آموزش‌های مختلف قرآن و آموزه‌های دینی موجب شده زندان‌های استان به مکانی مناسب برای بازگشت سعادتمندانه مددجویان تبدیل شود و به جرأت می‌توان گفت زندان یک مجموعه علمی آموزشی است.
اکبر جوهری، دادستان عمومی و انقلاب سنندج نیز به مددجویان اطمینان داد؛ در صورتی که با قرآن مأنوس و نسبت به حفظ آن تلاش کنند طبق قوانین و مقررات تخفیف مجازات را برای محکومین مدنظر قرار خواهند داد چرا که زمینه برای این امر الهی در زندان‌های استان به ویژه زندان مرکزی سنندج فراهم شده است.
مدیرکل زندان‌های استان نیز هدف از راه‌اندازی سیمای قرآن را ترویج و اشاعه فرهنگی اسلامی و قرآنی، پخش برنامه‌های سالم، آموزنده و مفرح، خواند و گفت: تأثیر آیات قرآن برای کسانی که راه غیر از دین مبین اسلام را برگزیده‌اند بر کسی پوشیده نیست و بر این اساس تمامی سعی و تلاش ما قرآنی نمودن تمامی بندها، با حضور حداکثری مددجویان است که در این راستا زندان‌های استان را می‌توان پیشگام این مهم خواند.
اسدالله گرجی‌زاده افزود: با همت و جدیت مربیان و مدرسان علوم دینی جمع زیادی از مددجویان حافظ چندین جزء از کلام‌الله مجید شده‌اند، که این نوید از تاثیرپذیری آیات الهی بر افراد به خطا رفته است.
انتهای پیام/صا20
 
  
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول