اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

بحرین توسط آل سعود به یک زندان بزرگ سیاسی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پاکدشت با اشاره به توطئه‌های آل سعود در بحرین گفت: بحرین توسط آل‌سعود به یک زندان بزرگ سیاسی تبدیل شده است.

بحرین توسط آل سعود به یک زندان بزرگ سیاسی تبدیل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی در خطبه‌های نماز جمعه پاکدشت پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی 
با اشاره به شهادت عمار یاسر گفت: سر اسر عمار یاسر از ایمان الهی پر بود و ایمان با گوشت و خون او عجین شده بود و حضرت علی (ع) در ارتباط با عمار یاسر فرمودند «عمار برادر من در دیانت است.»
امام جمعه شهرستان پاکدشت با بیان اینکه عمار یاسر از بزرگان ولایت‌مدار است، عنوان کرد: پدر و مادر عمار به فجیع‌ترین وجه ممکن به شهادت رسیدند.
وی در ادامه با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه اظهار داشت: ما موظف هستیم در جریاناتی که در منطقه می گذرد، هشدار دهیم و اکنون بیداری اسلامی بنا به فرموده مقام عظمای ولایت بیداری اسلامی و بیداری مردمی است ولی متاسفانه عده‌ای می‌خواهند آن را به دخالت ایادی استکبار در منطقه نسبت دهند. 
لزومی با بیان اینکه در هر جنایتی که در منطقه بر علیه مردمی که می‌خواهند اختیار امور خود را به عهده بگیرند، دست عربستان سعودی هم دیده می شود، تاکید کرد: چند روز قبل شاهد بودیم که مردم عربستان چگونه به دست عوامل سعودی شکنجه شدند و همچنین بحرین نیز توسط حکومت آل سعود به یک زندان بزرگ سیاسی تبدیل شده است و مردم در فشار و اختناق زندگی می کنند. 
امام جمعه شهرستان پاکدشت با اشاره واقعه تلخ ولی عبرت‌آموز کشف حجاب رضاخان در سال 1314 افزود: رضاخان در ابتدای امر که می‌خواست به قدرت برسد در مراسمات مذهبی حاضر و تظاهر به اسلامی بودن می‌کرد ولی تا به قدرت رسید به جنگ مذهب و اسلام آمد.
وی بیان داشت: نخستین قدم رضاخان در راستای مبارزه با اسلام جنگ با عزاداری و روضه حضرت سیدالشهدا (ع) بود و روحانیت را به انزوا کشید.
امام جمعه شهرستان پاکدشت در پایان تصریح کرد: 17 دی سالروز توطئه کشف حجاب توسط رضاخان بود که می‌خواستند دین و حجاب را از مردم بگیرند ولی به اهداف خود نرسیدند و 19 دی نیز سالروز قیام مردم قم است که نخستین حرکت برضد حکومت فاسد پهلوی از این شهر آغاز شد که سرآغاز انقلاب اسلامی بود و تعداد زیادی در این روز به شهادت رسیدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول