اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر موتلفه آذربایجان شرقی:

ترور فرزندان ایران خون حیات را به رگ دیگر جوانان تزریق می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی ضمن ابراز همدردی با جامعه علمی کشور به دلیل ترور شهید احمدی روشن گفت: ترورهای کور دشمنان نظام اسلامی و واهمه آنها از جوانان مومن و انقلابی خون حیات را در رگ فرد فرد جوانان و دانشگاهیان ما می‌دمد.

ترور فرزندان ایران خون حیات را به رگ دیگر جوانان تزریق می‌کند
بیوک مقدسی‌بخشایش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: انجام اقداماتی از این دست بیش از پیش آبروی نظام سلطه را در سطح جهانی از بین می‌برد و بسیار خوشحالیم که خون این شهدا این جرثومه‌های فساد را در خود غرق خواهد کرد.
وی افزود: توجه دشمن به ترور نسل جوان علمی کشورمان به دلیل واهمه آنها از ریشه دواندن انقلاب اسلامی در بین جوانانی است که به احتمال قوی خاطره روشنی از روزهای انقلاب ندارند ولی با عشق به آرمان های امام خمینی (ره) راه ایشان و پدران و برادران شهید خود را ادامه می‌دهند.
مقدسی افزود: در حال حاضر نظام سلطه با انجام تحریم‌های مختلف سعی در کوتاه کردن دست نخبگان کشور از فناوری های روز دنیاست اما نبوغ فرزندان این آب و خاک باعث شده تا سد تحریم ها یکی بعد از دیگری با صدای بلند شکسته شود.
دبیر موتلفه اسلامی استان خطاب به سردمداران غرب گفت: بازی کثیفی که آغاز کرده‌اید نتیجه‌ای جز نشستن لکه‌های ننگ بر دامان شما ندارد و مطمئن باشید روزی در حمام خونی که به راه انداخته‌اید غرق می‌شوید.
مقدسی اهتمام دستگاه‌های امنیتی در شناسایی و دستگیری عوامل این ترور ناجوانمردانه را خواستار شد و اضافه کرد: امیدواریم مسؤلان در تامین امنیت جانی نخبگان کشورمان اقدام اساسی صورت دهند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول