اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف در آبادان خبر داد

ایجاد اشتغال‌زایی مؤثر توسط نمایشگاه حجاب در آبادان

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف در آبادان از ایجاد اشتغال‌زایی مؤثر برای افراد بی‌بضاعت و زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان توسط این نمایشگاه خبر داد.

ایجاد اشتغال‌زایی مؤثر توسط نمایشگاه حجاب در آبادان
زهرا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: نمایشگاه حجاب و عفاف به‌ مناسبت ماه‌های محرم و صفر با هدف معرفی، ترویج و اشاعه فرهنگ و اعتقاد دینی و اسلامی و هم‌چنین به ‌منظور آگاهی دادن به شهروندان و تبیین موضوع «حجاب مصونیت است نه محدودیت» در شهرستان برپا شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه تصاویر و تاریخچه حجاب در ادیان، سیمای حجاب در شعر پارسی و پوشش در ادیان مختلف به نمایش گذاشته شده است.
مسئول برگزاری نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف در آبادان با بیان اینکه نمایشگاه حجاب و عفاف در پایانه مرز شلمچه برای بازدید علاقمندان دایر است، گفت: در این نمایشگاه انواع مختلف چادر در معرض دید عموم قرار گرفته و طرح‌ها و انواع مختلف حجاب و عفاف برای اولین‌بار با ابتکارات مدرن و جدید به عرضه گذاشته می‌شود.
وی با بیان اینکه امیدواریم این حرکت گامی مثبت و مؤثر در راستای درونی کردن فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه اسلامی باشد، ادامه داد: نگرش‌های متفاوتی به مسئله حجاب به‌ عنوان موضوع، نه به عنوان مشکل، همواره مورد توجه صاحب‌نظران و اندیشمندان بوده اما مشخص است که هر انسانی با هر ایده و دیدگاهی این مفهوم مشترک را در این زمینه می‌پذیرد که حجاب به طور ذاتی اعتقادی بوده و به طور کامل مبنایی دینی دارد.
موسوی اضافه کرد: این یک واقعیت است که طرح موضوع حجاب فقط به دین مبین اسلام منحصر نشده و همه ادیان الهی به نوعی این مفهوم را مورد تأکید قرار داده و یا متذکر شده‌اند.
وی هم‌چنین عنوان کرد: در این نمایشگاه ترویج حجاب و عفاف در رأس دیگر امور مورد نظر قرار گرفته و قیمت اجناس با نازل‌ترین و مناسب‌ترین نوع ارائه شده است.
مسئول برگزاری نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف در آبادان گفت: در این راستا هم‌چنین اشتغا‌ل‌زایی برای سه نفر از افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بی‌بضاعت در این نمایشگاه ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه برای برگزاری نمایشگاه در پایانه مرز شلمچه هیچ مبلغی از وی اخذ نشده تصریح کرد: با ایجاد چنین نمایشگاه‌هایی می‌توان برای افراد نیازمند و بی‌کار موجود در منطقه ایجاد اشتغال کرد.
موسوی ادامه داد: در راستای ایجاد اشتغال مؤثر در نمایشگاه‌های دائمی حجاب و عفاف در منطقه برای افراد بی‌بضاعت و نیازمند زیرپوشش کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) هستیم و این مهم بیش از پیش نیازمند حمایت مسئولان مرتبط است. 
وی در پایان گفت: امیدواریم این حرکت گامی مثبت در راستای انتقال و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در منطقه باشد.
انتهای پیام/صا30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول