اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

خانواده زیربنای تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: خانواده زیربنایی‌ترین عنصر در تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف است.

خانواده زیربنای تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌‌الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر امروز در پنجمین نشست کارگروه تخصصی حجاب و عفاف در اردبیل اظهار داشت: تحقیق، پژوهش و برنامه‌ریزی در مسئله تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف باید همراه با معرفت و شناخت باشد و در این خصوص باید افرادی که دارای افکار و اندیشه‌های همراه با استدلال و برهان هستند بکار گرفته شوند و در مورد مسئله تعمیق بیشتر فکر کرده و در راستای کاربردی کردن مسائل برنامه‌ریزی کنند.
وی زیربنای تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف را خانواده دانست و گفت: برنامه‌ریزی‌ها در این راستا باید ویژه کلیه اقشار اعم از کارمندان، دانشجویان و خانواده‌ها صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان نیز هدف از برگزاری این نشست را ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی در توسعه فرهنگ حجاب و عفاف عنوان کرد.
سارا حقی با یادآوری موضوعات چندین جلسه اخیر، به مصوبات این جلسات در قالب 22 عنوان اشاره کرده و موضوعات جلسه با عناوین ارائه گزارش از روند برگزاری و عملیاتی کردن برنامه‌های ویژه حجاب و عفاف توسط دستگاه‌های عضو، تبادل نظر و تصمیم‌گیری پیرامون عملیاتی کردن بهینه شرح وظایف دستگاه‌ها، اعلام و ارائه برنامه‌های روز 17دی‌ماه روز کشف حجاب و عفاف را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مقرر شد یکی از ارگان‌ها در خصوص ریشه و عوامل بدحجابی رصد و تحقیق کند، طرح گل یاس که در جلسه به همه اعضا تحویل داده شد بررسی شده و در مورد چگونگی اجرای آن در جلسه بعد راه حل ارائه شود و نیز کلیه دستگاه‌های عضو اتاق فکر عملکرد‌های حجاب و عفاف دستگاه خود را به انضمام گزارش 17دی‌ماه به اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل ارسال کنند و موسسه سفیران کوثر و دستگاه‌های فرهنگی در صورت وجود طرح‌های ویژه حجاب و عفاف طرح‌های خود را ارائه کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول