اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس ارشاد اسلامی نوشهر:

آماده برپایی نمایشگاه حجاب در نوشهر هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: آمادگی برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در نوشهر هستیم به شرطی که جنبه فرهنگی مهمتر از جنبه اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

آماده برپایی نمایشگاه حجاب در نوشهر هستیم
حجت‌السلام حسن توپاحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با بیان اینکه باید برپایی نمایشگاه‌های فرهنگ مورد حمایت قرار گیرد، بیان داشت: در برپایی نمایشگاه فرهنگی عفاف و حجاب پیشگام هستیم اما به شرطی که جنبه فرهنگی آن برای برگزارکنندگان مهمتر از جنبه اقتصادی و درآمد‌زایی باشد.
وی اظهار داشت: نمایشگاه‌هایی که با هدف احیا و تعالی فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود مورد استقبال ما است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در ادامه فرهنگ عفاف و حجاب یکی از باورهای اصیل دینی برشمرد و تاکید کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف باید به عنوان یکی از ضرورت‌های باورهای دینی دیده شود.
وی افزود: در این مسیر همه باید نقش‌آفرینی داشته باشند و تلاش کنند تا این فرهنگ عمومی تقویت شود.
توپا حیدری با اعلام اینکه آموزش و پرورش، حوزه و  دانشگاه‌ها می‌توانند در این زمینه نقش موثری ارائه دهند، تصریح کرد: نباید به فرهنگ عفاف و حجاب به صورت سطحی و گذرا نگاه کرد و باید این واقعیت را در نظر بگیریم که فرهنگ عفاف و حجاب، یکی از باورهای اصیل دینی است و این اصالت در باور است که ما را مجاب می‌کند که نگاهی وسیع به این حوزه داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: عفاف بدون رعایت پوشش، قابل تصور نیست و نمی‌توان گفت؛ کسی که پوشش ندارد و نیمه عریان است عفیف است، باید در فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب در سطح جامعه همه زنجیروار با یکدیگر همراهی داشته باشند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در مورد اهمیت مسئله عفاف و حجاب اذعان داشت: در چند جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور اساتید دانشگاهی با کارهای علمی برگزار شد، کارهایی بر پایه کارشناسی برای ارائه راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب تهیه و تدوین شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول