اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشگاه آزاد کرمان برپا می‌شود؛

نمایشگاه حجاب، عفاف و ازدواج در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد کرمان از برپایی نمایشگاه حجاب، عفاف و ازدواج در این واحد آموزشی خبر داد.

نمایشگاه حجاب، عفاف و ازدواج در کرمان
دادخدا غضنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هفته آینده نمایشگاه حجاب، عفاف و ازدواج با عنوان "پر پرواز" با مشارکت سازمان ملی جوانان  در این واحد دانشگاهی افتتاح خواهد شد.
وی بیان کرد: این نمایشگاه مشتمل بر چهار سالن بزرگ است که در آن بخش‌هایی از جمله مشاوره، ازدواج آسان، محصولات فرهنگی مرتبط با حجاب و عفاف، ازدواج و تصاویر مرتبط به این موضوعات به نمایش گذاشته می‌شود.
غضنفری گفت: از دیگر از بخش‌های دیدنی این نمایشگاه، سالنی مختص  به خاطرات همسران شهدا است.
وی در مورد بنای یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد کرمان اظهار داشت: کلنگ احداث این بنا در سال 88 به زمین زده شد و ششم مهر ماه سال جاری با حضور دانشجویان، اساتید واحد کرمان و مسئولان استانی افتتاح شد.
غضنفری تصریح کرد: در طراحی این بنا از مفاهیم انتزاعی که بیانگر فرهنگ شهادت و ارتباط نسل قدیم و نسل امروز است، بهره گرفته شده که در این زمینه در نظر داریم در ابتدای ورودی بنای یادمان شهدای گمنام، مفاهیم طراحی این بنا را در قالب لوحی مسی به نمایش بگذاریم.
وی خاطر‌نشان کرد: در نظر داریم برای آشنایی بیشتر دانشجویان نسل حاضر با فرهنگ جهاد و شهادت و شرح حال زندگانی این شهدا، بخشی از کتابخانه مرکزی را به مجموعه‌ کتاب‌های دفاع مقدس اختصاص دهیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول