اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون مساجد مازندران خبر داد:

راه‌اندازی کانون تخصصی حجاب و عفاف در مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران از راه‌اندازی کانون تخصصی حجاب و عفاف در استان خبر داد.

راه‌اندازی کانون تخصصی حجاب و عفاف در مازندران
محمد فوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: فعالیت و برنامه‌های کانون تخصصی نماز استان مازندران به مدت دو سال با مجوز ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به کانون فرهنگی و هنری کانون فرهنگی و هنری کوثر مسجدالنبی شهرستان بابل واگذار شد.
فوقی ادامه داد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف اسلامی، ارائه الگوهای مناسب فرهنگی از نظر پوشش رفتار و مناسبت‌های اجتماعی و ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی از جمله اهداف تاسیس کانون تخصصی عفاف و حجاب است.
وی گفت: تربیت مربی حجاب و عفاف، برگزاری کلاس، کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی برای اعضای کانون‌ها و خانواده‌ها، حضور موثر در محیط مجازی با راه‌اندازی وبلاگ یا سایت، تولید نشریه تخصصی، راه‌اندازی کتابخانه تخصصی و بانک لوح فشرده آموزشی از جمله برنامه‌های کانون تخصصی حجاب و عفاف است.
این مسئول افزود: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری مسابقات پژوهشی، کتاب‌خوانی و مقاله‌نویسی، برپایی همایش و نمایشگاه‌هایی در حوزه حجاب و عفاف، تعامل با ادارات و مراکز فرهنگی به منظور استفاده از ظرفیت‌های متقابل و ارتباط و استفاده از اساتید حوزه و دانشگاه در حوزه حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌های کانون تخصصی حجاب و عفاف است
مسئول کانون مساجد استان مازندران ابراز داشت: با استناد به قرآن کریم و احادیث منظور از حجاب و عفاف اسلامی به عنوان دو ارزش اسلامی، پوشش و حفظ حریم زن با مرد نامحرم در شکل‌های رفتاری، نحوه پوشش، راه رفتن، صحبت کردن و نگاه از ظاهر و باطن است.
فوقی اذعان داشت: نظر به نقش موثر مساجد و کانون‌های تخصصی برای نهادینه کردن فضیلت حجاب و عفاف با افزایش سطح بینش و بصیرت اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و سایر نوجوانان و جوانان و عموم مردم کانون‌های تخصصی حجاب و عفاف راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول