اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گشایش نمایشگاه حجاب شهادت و مهدویت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه حجاب، شهادت و مهدویت همزمان با هفته دفاع مقدس در رودبار گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه حجاب شهادت و مهدویت
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه مذکور اظهار داشت: این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار و با همکاری کانون بسیج هنرمندان و نیروی دریایی منجیل و جمعی از خواهران بسیجی رودبار دایر شده است.
غلامرضا دولتی با بیان اینکه این نمایشگاه از سه بخش تشکیل شده است، گفت: معرفی انواع مدل‌های اسلامی برای بانوان در قالب عکس از بخش‌های حجاب و عفاف نمایشگاه به‌شمار می‌رود.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار، بررسی و نمایش حضور زنان محجبه در عرصه‌های بین‌الملل و داخلی و فتنه کشف حجاب رضاخان را از دیگر بخش‌های غرفه حجاب و عفاف نمایشگاه عنوان کرد.
وی با بیان اینکه نمونه‌هایی از فتنه سال 88 و ترویج بدحجابی نیز در این نمایشگاه به نمایش درآمده است، گفت: معرفی لباس زن محجبه و لباس عروس اسلامی از کارهای جمعی این نمایشگاه است.
دولتی به نمایش گذاشتن عکس‌ها و پوسترها و وصایای شهدای دوران دفاع مقدس و اجرای کار جمعی از صحنه‌های شهادت و تفحص شهدا را از دیگر بخش‌های نمایشگاه نام برد.
وی معرفی مادران شهدا را به عنوان یک نماد اسلامی مورد تاکید قرار داد و گفت: در این نمایشگاه پیوند زنان و جهاد با به تصویر کشیدن مادران شهدا به نمایش در آمده است.
این مسئول غرفه مهدویت‌شناسی را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه عنوان کرد و ابراز داشت: پیوند این سه موضوع در نمایشگاه حال و هوای معنوی ایجاد کرده است.
وی با اشاره به مدت زمان برپایی نمایشگاه بیان داشت: این نمایشگاه از امروز تا 14 مهر جاری در مکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار دایر است.
دولتی با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15تا 18 از نمایشگاه بازدید کنند.
وی نمایش تصاویر حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی و نقش آن در دفاع مقدس با همکاری فرماندهی تفنگداران دریایی منجیل را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه عنوان کرد.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حجاب یک مسئله مهم اسلامی است، اذعان داشت: در ارتباط گیری با نسل جوان باید به موضوع حجاب توجه کنیم و عمیق‌تر به آن بپردازیم.
وی ترویج بدحجابی در جامعه را یکی از توطئه‌های دشمن عنوان کرد و افزود: دشمن در جنگ نرم جریان مبلغ بدحجابی در جامعه را به صورت خاموش پیش می‌برد.
دولتی با بیان اینکه حجاب یک مسئله اسلامی و ملی است، تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا حجاب را از بحث اسلامی خارج کند.
وی اضافه کرد: حفظ حجاب زمینه را برای شکست دشمن در این توطئه فراهم می‌کند، بنابراین همه بانوان باید به مقوله حجاب توجه ویژه داشته باشند.
این مسئول، گرفتن حیا از زن مسلمان را مهم‌ترین هدف دشمن دانست و اذعان داشت: دشمن برای تحقق اهداف شوم خود شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان را راه‌اندازی کرده است.
به گفته وی اگر حیا از زن مسلمان گرفته شود بسیاری از بی‌عفتی‌ها در جامعه رسوخ پیدا می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول