اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد:

معلمان الگوی حجاب و عفاف برای دانش‌آموزان باشند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: بانوان فرهنگی و معلمان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه حجاب و عفاف الگوی مناسبی برای بانوان و دختران این استان باشند.

معلمان الگوی حجاب و عفاف برای دانش‌آموزان باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عظیم صالح‌پور صبح امروز در همایش دو روزه حجاب و عفاف که از سوی آموزش و پرورش بویراحمد برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب و پوشش ریشه در مبانی دین مبین اسلام دارد، افزود: حجاب و عفاف در قرآن کریم، نقش زنان در سازندگی، تعلیم و تربیت و ارتقای فرهنگی، دستاوردهای انقلاب اسلامی در اعتلای جایگاه زنان و نقش عفاف و حجاب زنان در مواجهه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم از عمده محورهای مباحث این کارگاه آموزشی است.
 وی افزود: حجاب و عفاف پدیده مذهبی و ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی است و توجه به زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی به عنوان بستر آن نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در اجتماع به ویژه مراکز فرهنگی است.
این مسئول در ادامه گفت: یکی از آسیب‌های جدی اجتماعی در زمینه حجاب و عفاف اینترنت، رسانه ها و ماهواره است که تهدید ایجاد می‌کنند. 
 وی افزود: حجاب و عفاف موجب بالا رفتن معنویت در جامعه می‌شود، چراکه رعایت آن سبب مصون ماندن از هرگونه آسیب اجتماعی می‌شود.
 این کارگاه با هدف ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب با حضور 250 نفر از بانوان فرهنگی مقطع متوسطه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد که برای بانوان فرهنگی شرکت کننده در این همایش 24 ساعت گواهی ضمن خدمت صادر می‌شود.
انتهای پیام/صا30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول