اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال جمعی از دانشجویان انجام شد؛

برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در سنندج

خبرگزاری فارس: به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، نمایشگاه حجاب و عفاف با استقبال گسترده جمعی از دانشجویان این دانشگاه در سنندج برپا شد.

برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در سنندج
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان صبح امروز در بازدید از این نمایشگاه اظهارداشت: این نمایشگاه دربردارنده غرفه‌های مختلفی از محصولات فاخر حجاب و عفاف، شامل البسه و همچنین غرفه محصولات فرهنگی شامل کتاب است.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته در معرض دید عموم مردم قرار دارد، افزود: نمایشگاه یاد شده از هفتم آبان‌ماه در تالار ابن‌سینای دانشگاه علوم پزشکی سنندج دایر شده است.
وی خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه گام ارزشمندی برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه رعایت حجاب زمینه حضور بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه را فراهم می‌آورد، بیان داشت: باید بیش از پیش برای ترویج این فریضه در جامعه تلاش و برنامه‌ریزی شود.
حجت‌الاسلام صفی‌یاری با بیان اینکه این اداره کل نمایشگاه گل عفاف را نیز در تابستان سال‌جاری برپا کرد، یادآور شد: استقبال گسترده‌ای از سوی عموم مردم به ویژه خواهران از این نمایشگاه انجام شد.
وی با اشاره به اهمیت مشاوره در خصوص حجاب و عفاف برای پاسخگویی به سؤالات مردم و رفع شبهات تصریح کرد: در نمایشگاه حجاب و عفاف یاد شده غرفه مشاوره نیز برای پاسخگویی به سؤالات بازدیدکنندگان به ویژه دانشجویان برپا شده است.
وی در پایان سخنان خود برنامه‌ریزی ادارات مختلف فرهنگی استان برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را ضروری بیان کرد و بر توجه به این مهم تاکید کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول