اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان:

50 درصد گندم استان زنجان در خدابنده تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: 50 درصد گندم زنجان در خدابنده تولید می‌شود.

50 درصد گندم استان زنجان در خدابنده تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی شامگاه یک‌شنبه در بازدید امام جمعه قیدار از این شرکت غله استان زنجان اظهار داشت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها موجب ارتقای کیفیت نان در استان شده است.

وی با اشاره به ایجاد فضای رقابتی در بین کارخانجات آرد سازی پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ادامه داد: با ایجاد رقابت در بین کارخانجات آرد سازی و واحدهای نانوایی کیفیت نان استان افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان اذعان داشت: در تولید نان مردم عوامل مختلفی موثر است که از جمله آنها مهارت کارگران نانوایی و همچنین استاندارد و به روز بودن ماشین‌آلات پخت نان است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت فضای ذخیره گندم در شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 50 درصد از گندم تولیدی در استان در شهرستان خدابنده تولید می‌شود.

خالقی با بیان اینکه در حال حاضر فضای ذخیره‌ای گندم در شهرستان خدابنده 100 هزار تن است، ادامه داد: تا پایان سال جاری نیز سیلوی 100 هزار تنی دیگری در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: همه فضاهای ذخیره‌ای گندم در شهرستان خدابنده توسط بخش خصوصی احداث شده است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه سنجش کیفیت نان پس از هدفمندی یارانه‌ها اضافه کرد : نظرات مردم در زمینه کیفیت نان تولیدی استان از طریق این سامانه پیگیری می‌شود.

وی اذعان داشت: در حال حاضر با مشارکت مردم زنجان نمره کیفی نان استان زنجان 18.6 از 20 بوده و از این نظر استان زنجان جزو سه استان برتر کشور است.

همچنین در ادامه این بازدید امام جمعه قیدار افزود با توجه به احداث سد تالوار در منطقه خدابنده و افزایش میزان سطح کشت آبی گندم، میزان فضای استاندارد ذخیره‌ای محصول استراتژیک گندم در شهرستان خدابنده در سال‌های آتی نیز جوابگوی تولیدات شهرستان می‌شود.

حجت‌الاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه کار در راه رضای خدا بسیار لذت بخش است از اقدامات خوب شرکت غله و خدمات بازرگانی استان تقدیر کرد.

وی بر نظارت مستمر و مداوم بر کارخانجات تولیدی آرد و واحدهای تولید نان تاکید کرد و افزود : نظارت مستمر و مداوم موجب ایجاد ناامنی برای متخلفان این حوزه می‌شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول