اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان:

بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی اصفهان عملیاتی می‌شود‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در آینده‌ای نزدیک بازنشستگان فرهنگی اصفهان زیر پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند.

بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی اصفهان عملیاتی می‌شود‌
حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مسئولان باید از فرهنگیان بازنشسته موجود در سطح کشور حمایت کنند، اظهار داشت: با اجرای بیمه طلایی نسبت به این افراد بسیاری از مشکلات آنها در سطح جامعه کاهش می‌یابد و فرهنگیان بازنشسته خواستار حمایت مسئولان هستند.
وی به آسیب‌پذیر بودن این قشر از جامعه اشاره کرد و افزود: اجرای این بیمه در راستای ساماندهی مشکلات و آسیب‌های این اشخاص نقش موثری دارد و بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته باید هرچه سریع‌تر عملیاتی شود.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به مذاکرات صورت گرفته در راستای تحقق این موضوع تصریح کرد: در حال حاضر مسئولان آموزش و پرورش در حال رایزنی با متولیان اجرای بیمه طلایی برای این قشر از جامعه هستند.
وی به ضرورت اجرای این بیمه نسبت به بازنشستگان فرهنگی سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد: از زمان اجرایی شدن بیمه طلایی برای فرهنگیان شاغل در سراسر کشور، بازنشستگان فرهنگی نیز خواستار دریافت این بیمه شده‌اند.
داوری تاکید کرد: در حال حاضر بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته به میزان 90درصد عملیاتی است و امید‌هایی برای اجرای این بیمه برای این قشر از جامعه و کاهش مشکلات آنها وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه تمام این افراد به حمایت دولت نیاز دارند، اضافه کرد: در آینده‌ای نزدیک بازنشستگان فرهنگی اصفهان زیر پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: اجرای نهایی این بیمه منوط به پذیرفتن شرایط این افراد توسط بیمه ایران است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول