اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:

ثبت نام بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز ثبت‌نام بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته در استان خبرداد.

ثبت نام بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی ظهر امروز طی جلسه‌ای با مسئولان آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در زمینه بهره‌مندی بازنشستگان فرهنگی از مزایای طرح بیمه طلایی، قرارداد اجرایی این طرح توسط مقام عالی وزارت به امضا رسیده و  روند اجرایی آن آغاز شده است.
وی افزود: بازنشستگانی که تمایل به استفاده از خدمات بیمه طلایی دارند می‌توانند حداکثر تا تاریخ  30 دی‌ماه جاری به کارشناسی‌های تعاون ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق یا اداره کل مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه یادآور شد: تمام بازنشستگان اعم از کسانی‌که قبلا زیرپوشش بیمه تکمیلی شرکت آتیه سازان حافظ بوده‌اند و همچنین کسانی که زیر پوشش بیمه قبلی نبوده‌اند و اکنون تمایل به استفاده از طرح بیمه طلایی دارند می‌توانند بهره‌مند شوند.
به گفته آخوندی؛ مزایای طرح بیمه طلایی بازنشستگان به مشابه بیمه نیروهای رسمی و شاغلین است و مبلغ حق بیمه‌ای که از هر نفر کسر می‌شود 185 هزار ریال است که مبلغ 85 هزار ریال آن از سهم خود افراد است.
این مسئول در پایان بیان داشت: بازنشستگان می‌توانند از یک دی‌ماه از مزایای این طرح بهره‌مند شوند و مدارک هزینه‌ای خود را از یکم دی‌ماه به بعد نزد خود نگهداری و با دریافت کارت بیمه طلایی برای دریافت هزینه‌ها به کارشناسی‌های تعاون و رفاه تحویل دهند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول