اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تهیه مقدمات اجرای بیمه طلایی در قم

تمام فرهنگیان بازنشسته مشمول بیمه طلایی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان قم گفت: با انجام تمهیدات و مقدمات اجرای بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته، تمام فرهنگیان بازنشسته به همراه خانواده و افراد زیر تکفل و وظیفه بگیران، مشمول پوشش بیمه طلایی خواهند شد.

تمام فرهنگیان بازنشسته مشمول بیمه طلایی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش قم، رضا افشاری‌نژاد در جلسه‌ای که با حضور کارشناسان تعاون نواحی و مناطق استان در محل سالن جلسات اداره‌کل آموزش و پرورش قم با محوریت بیمه طلایی بازنشستگان و وظیفه بگیران برگزار شد، اظهار کرد: در پی جدیدترین قرارداد فی مابین وزارت آموزش و پرورش و شرکت بیمه ایران بر اساس تاکید وزیر آموزش و پرورش و پیگیری اداره‌کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، فرهنگیان بازنشسته به اتفاق افراد زیر تکفل و وظیفه بگیران زیر پوشش بیمه طلایی قرار خواهند گرفت.
وی افزود: در این راستا آموزش و پرورش قم تمهیدات لازم را به منظور ثبت‌نام بازنشستگان و موظفین برقرار کرده و از اول دی ماه کار ثبت‌نام 6 هزار فرهنگی بازنشسته و وظیفه بگیر را آغاز کرده است.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: بازنشستگان می‌توانند تا 30 دی ماه با مراجعه به کارشناسی‌های تعاون و امور رفاهی ادارات مربوطه نسبت به تکمیل فرم عضویت اقدام کنند.
وی اظهار کرد: همکاران ذی‌ربط در تعاون ادارات مدیریت‌ها و مناطق ضمن تکریم بازنشستگان، اطلاع‌رسانی لازم و مطلوب را داشته باشند.
افشاری‌نژاد خاطر‌نشان کرد: ماهانه مبلغ 85 هزار ریال به ازای هر بیمه شده از حقوق بازنشستگان کسر خواهد شد و آنان نیز از ابتدای دی ماه سال جاری همانند شاغلین از مزایای بیمه طلایی بهره‌مند می‌شوند.
وی در پایان با بیان اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه سال آینده قرارداد بیمه طلایی شاغلین و بازنشستگان به صورت توامان منعقد خواهد شد، عنوان کرد: بازنشستگان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ادارات آموزش و پرورش محل خدمت خود مراجعه کنند.
وزارت آموزش و پرورش مصمم است تا سال آینده کارت هوشمند طلایی را جایگزین برش کارت بیمه طلایی کند.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول