اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

ثبت‌نام 17 هزار فرهنگی بازنشسته برای دریافت بیمه طلایی

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از ثبت‌نام 17 هزار فرهنگی بازنشسته برای دریافت بیمه طلایی در این استان خبر داد.

ثبت‌نام 17 هزار فرهنگی بازنشسته برای دریافت بیمه طلایی
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید عبدالصالح صمدی‌نسب در نشست هماهنگی اجرای طرح بیمه طلایی بازنشستگان این استان که با حضور معاونین پشتیبانی و کارشناسان تعاون ادارات شهرستان‌ها و مناطق و رئیس بیمه ایران صورت گرفت، اظهار داشت: با توجه به انعقاد قرارداد بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی بین اداره‌کل آموزش و پرورش این استان و شرکت بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد، طی چند روز گذشته استقبال خوبی از این بیمه شده و 17 هزار نفر از فرهنگیان بازنشسته و خانواده آن‌ها در سامانه اطلاعاتی این بیمه در ادارات آموزش و پرورش استان ثبت‌نام کرده‌اند.
صمدی‌نسب گفت: کارت بیمه طلایی در سال آینده هوشمند می‌شود.
وی گفت: در پایان دی‌ماه و به محض ثبت اطلاعات بازنشستگان فرهنگی و خانواده آنها، کارت بیمه طلایی این قشر شریف فرهنگی صادر می‌شود.
رئیس امور شعب بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست رقم پرداختی حوادث تحصیلی این بیمه را 130 میلیون تومان و در بحث درمان 4 میلیارد و 200 میلیون تومان ذکر کرد. 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به هدف آموزش و پرورش در پیگیری بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته گفت: جایگاه و شأن معلم در جامعه ایجاب می‌کرد از لحاظ درمانی در سختی قرار نگیرند که در همین راستا با پی‌گیری مداوم و مستمر این مشکل نیز برطرف شد.  
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول