اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان:

بازنشستگان با اجرا نکردن بیمه طلایی آسیب‌پذیر‌تر شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان گفت: عملیاتی نشدن بیمه طلایی برای بازنشستگان فرهنگی، آنها را آسیب‌پذیر‌تر کرده و روحیه آنها را کاهش داده است.

بازنشستگان با اجرا نکردن بیمه طلایی آسیب‌پذیر‌تر شده‌اند
مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت حمایت از فرهنگیان بازنشسته اظهار داشت: در حال حاضر حمایت از این افراد به فراموشی سپرده شده و ایجاد نشاط و شادابی در آنها با پشتیبانی مسئولان محقق می‌شود.
وی به وعده‌های مسئولان بالا‌دستی در زمینه‌های مختلف برای این قشر از جامعه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بازنشستگان فرهنگی با یک سری از وعده‌های عملی نشده از سوی مسئولان مواجه شده‌اند و این موضوع سبب تضعیف روحیه امید و امیدواری در آنها شده است.
مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان تصریح کرد: بخشی از این وعده‌ها به مطالبات و حقوق عقب‌افتاده این افراد مربوط می‌شود که حق و حقوق بازنشستگان در این زمینه هنوز پرداخت نشده است.
وی به مشکلات موجود در راستای مطالبات این قشر از جامعه اشاره کرد و ادامه داد: مطالبات بازنشستگان فرهنگی مربوط به سال‌های گذشته است و  مسئولان باید با پرداخت مطالبات این افراد بسیاری از مشکلات و آسیب‌های آنها را کاهش بدهند.
روستایی با اشاره به اینکه از مدت‌ها پیش اجرای بیمه طلایی برای فرهنگیان بازنشسته در سطح کشور مطرح شده است، تاکید کرد: در حال حاضر این موضوع در سطح جامعه و برای این اشخاص عملیاتی نشده و اجرا نکردن بیمه طلایی، بازنشستگان فرهنگی را آسیب‌پذیر‌تر کرده است.
وی به افزایش هزینه‌های این افراد اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به افزایش سن و بروز بیماری‌های مختلف برای این قشر از جامعه، هزینه‌های آنها در زمینه‌های مختلف و به ویژه در بخش درمان افزایش یافته است و مسئولان باید با توجه به آنها در راستای کاهش هزینه‌های آنها اقدامات لازم را انجام بدهند.
مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان بیان داشت: دولت و مسئولان باید به وعده‌های خود برای این افراد عمل کنند و با تحقق این موضوع بسیاری از مشکلات آنها در سطح جامعه کاهش می‌یابد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول