اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر معماری و طراحی شهری شهر‌سازی شهرداری اصفهان:

اولویت‌های مکانی معلولان در مناسب‌سازی در نظر گرفته شود

خبرگزاری فارس: مدیر معماری و طراحی شهری معاونت شهر‌سازی شهرداری اصفهان گفت: اولویت‌های مکانی معلولان در راستای اجرای مناسب‌سازی محیط شهری در نظر گرفته شود و این اولویت‌ها باید به مجریان این طرح‌ها اعلام شود.

اولویت‌های مکانی معلولان در مناسب‌سازی در نظر گرفته شود
مسعود کریمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه انجام اقدامات در زمینه مناسب‌سازی از سال‌های گذشته در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفته است، اظهار داشت: فعالیت‌های مختلفی در زمینه مناسب‌سازی انجام شده است و اجرای مناسب‌سازی از سه سال گذشته تاکنون به صورت جدی‌تر دنبال می‌شود.
وی با بیان اینکه مناسب‌سازی به عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها تلقی می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر نظارت بر اجرای مناسب سازی‌ها با شدت و وسعت بیشتری دنبال می‌شود و تحقق محیطی مناسب برای معلولان از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در سطح شهر‌ها است.
مدیر معماری و طراحی شهری معاونت شهر‌سازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بهزیستی و مراکز و انجمن‌های آسیب نخاعی باید اولویت‌های مورد نیاز معلولان را به منظور اجرای طرح‌های مناسب‌سازی به شهرداری‌ها و مجریان این طرح‌ها اعلام کنند.
وی با اشاره به اینکه معلولان به عنوان بهره‌برداران طرح‌های مناسب‌سازی به شمار می‌روند، ادامه داد: اولویت‌های مکانی معلولان در راستای اجرای مناسب‌سازی محیط شهری در نظر گرفته شود و این اولویت‌ها باید به مجریان این طرح‌ها اعلام شود.
کریمیان تاکید کرد: با توجه به مشخص شدن اولویت‌های مکانی معلولان، شهرداری‌ها و مجریان طرح‌های مناسب‌سازی انرژی خود را بر روی مناسب‌سازی مکان‌های مورد نیاز این افراد متمرکز می‌کنند.
وی با بیان اینکه مکان‌های پر‌تردد معلولان در سطح شهر باید شناسایی شود، افزود: در حال حاضر مرکز توان‌بخشی نا‌بینایان واقع در خیابان آبشار در اولویت فعالیت‌های مناسب‌سازی قرار دارد.
مدیر معماری و طراحی شهری معاونت شهر‌سازی شهرداری اصفهان بیان داشت: مناسب‌سازی بخشی از این مرکز انجام شده است و بخشی از فعالیت‌های مناسب‌سازی در زمینه مرکز توان‌بخشی نا‌بینایان در سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول