اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای طرح تکریم ارباب رجوع

راه و ترابری مازندران برای جانبازان مناسب‌سازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی اداره کل راه و ترابری استان مازندران از مناسب‌سازی ساختمان‌ها و مراکز خدمات عمومی این اداره کل و ادارات تابعه با وضعیت جسمی جانبازان و معلولان خبر داد.

راه و ترابری مازندران برای جانبازان مناسب‌سازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان مازندران، اصغر میرایی بیان داشت: ساختمان‌ها و مراکز خدمات عمومی این اداره کل و ادارات تابعه با وضعیت جسمی جانبازان و معلولین مناسب‌سازی می‌شوند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه در جهت طرح تکریم ارباب رجوع به اجرا گذاشته شده است.
معاون اداری و مالی اداره کل راه و ترابری مازندران یادآور شد: این اداره کل اقدامات گسترده‌ای را در جهت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در طول سال در دست اجرا داشته که در این میان می‌توان به مناسب‌سازی ساختمان‌ها و مراکز خدمات عمومی این اداره کل و ادارات تابعه با وضعیت جسمی جانبازان سرفراز و معلولین اشاره کرد.
این مسئول تصریح کرد: بر اساس این طرح در اداراتی که امکان نصب آسانسور یا ایجاد رمپ مناسب مخصوص معلولان و جانبازان وجود ندارد اتاقکی در طبقه همکف مستقر شده تا مراجعانی که از توان جسمی مناسب برخوردار نبوده با استقرار در آن مکان‌ها نسبت به پیگیری امور و دریافت خدمات اداری با کمک پرسنلی که برای این کار تعیین شده اقدام کنند.
میرایی نصب کیوسک اطلاعات رایانه‌ای، نصب صندوق نظرسنجی و امکانات رفاهی، راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه و ایجاد تلفن گویا را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای طرح تکریم ارباب رجوع برشمرد.
وی تصریح کرد: استاندار مازندران نیز چندی پیش در جلسه شورای اداری این استان با اهدای تقدیرنامه به مدیرکل راه و ترابری استان مازندران، از عملکرد و اقدامات در خور توجه و به هنگام مجموعه راه و ترابری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ و رفتار مطلوب سازمانی تقدیر کرد.
در خبر دیگر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری مازندران آمده است: دوره آموزشی کمک‌های اولیه در این اداره کل برگزار شده است. 
مسئول واحد آموزش اداره کل راه و ترابری مازندران گفت: در راستای برنامه آموزشی خود در بین کارکنان و پرسنل تحت پوشش خود اقدام به برپایی دوره آموزشی در مورد " کمک‌های اولیه " کردیم.
نسرین عبدالملکی ادامه داد: واحد آموزش این اداره کل در طول سال به طور جاری و ساری اقدامات و برنامه‌های گسترده‌ای در زمینه آموزش کارکنان در قالب موضوعات تخصصی و عمومی در دست اجرا داشته که برگزاری دوره آموزشی آشنایی با کمک‌های اولیه یکی از این برنامه‌ها است.
وی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش در زمینه کمک‌های اولیه برشمرد و خاطرنشان کرد: این دوره در راستای مصوبات کمیته ایمنی، بهداشت و محیط زیست این اداره کل بوده که براساس برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد در سه دوره متوالی برگزار شود.
مسؤل واحد آموزش راه و ترابری استان از همکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان برای برپایی این کلاس یاد کرد و اذعان داشت: در نظر است دوره‌های دیگر این کلاس آموزشی در سطح ادارات تابعه غرب استان برگزار شود. 
این مسئول در پایان متذکر شد: در این دوره آموزشی بیش از 40 نفر از کارکنان اداره کل راه و ترابری استان مازندران در واحدهای مختلف این دوره شرکت کردند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول