اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

طرح مناسب‌سازی خیابان چهارباغ عباسی اصفهان تهیه می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان گفت: خیابان چهارباغ عباسی اصفهان برای مناسب‌سازی انتخاب شده است و طرح و نقشه اجرای مناسب‌سازی آن نیز تا پایان سال جاری تهیه می‌شود.

طرح مناسب‌سازی خیابان چهارباغ عباسی اصفهان تهیه می‌شود
علیرضا ابراهیمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تمام مجموعه‌ها باید به سوی مناسب‌سازی به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های توسعه شهر‌ها حرکت کنند، اظهار داشت: در حال حاضر شهر‌ها باید از کمیت شهر‌سازی به سوی کیفیت آن حرکت کنند و کیفیت زندگی شهری را ارتقا بدهند.
وی به ضرورت اجرای صحیح قانون نسبت به مناسب‌سازی اشاره کرد و افزود: بر اساس قانون جامع حمایت از معلولان تمام مجموعه‌های موجود در سطح شهر باید مناسب‌سازی را رعایت کنند اما هم‌اکنون قوانین نسبت به این موضوع به صورت صحیح اجرا نمی‌شوند.
عضو هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان تصریح کرد: امروزه با مناسب‌سازی میزان توسعه و پیشرفت شهر‌‌ها محک زده می‌شود.
وی به یکی از مهم‌ترین مکان‌های انتخاب شده در اصفهان برای مناسب‌سازی آن اشاره کرد و ادامه داد: به عنوان نمونه خیابان چهارباغ عباسی اصفهان به عنوان یک بافت سنتی،تاریخی و یک بافت مهم تجاری برای مناسب‌سازی انتخاب شده است و طرح و نقشه اجرای مناسب‌سازی آن نیز تا پایان سال جاری تهیه می‌شود.
ابراهیمیان با اشاره به اینکه موضوع مناسب‌سازی باید به صورت ریشه‌ای و اساسی برطرف شود، تاکید کرد: در حال حاضر تمامی شهرداری‌های اصفهان باید در راستای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های خود در سطح شهر با یک واحد مناسب‌سازی هماهنگ باشند.
وی با بیان اینکه این موضوع نیز به تمامی شهرداران اصفهان ابلاغ شده است، اضافه کرد: این افراد نیز به اجرای قانون در این زمینه مکلف شده‌اند و صدور پروانه ساختمان‌ها در تمامی مناطق اصفهان منوط به رعایت مناسب‌سازی است.
عضو هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان بیان داشت: تمامی استان‌ها موجود در سطح کشور نیز باید حقوق معلولان را در سطح شهر رعایت کنند و شرایط حضور آنها را در محیط‌های شهری و اماکن عمومی فراهم کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول