اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

حضور حداکثری مردم در انتخابات انقلاب را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین‌زهرا با محکوم کردن ترور شهید احمدی‌روشن بر حضور حداکثری مردم برای مقابله با توطئه‌های دشمن تأکید کرد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات انقلاب را بیمه می‌کند
حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی مجلس تصریح کرد: بنا بر فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری، حضور حداکثری مردم در انتخابات، انقلاب و اسلام را همواره بیمه می‌کند و مردم در 12 اسفند ماه با حضور در مراکز رأی‌گیری نشان خواهند داد که انشاءالله به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتماد داشته و در خط رهبری و ولایت فقیه استوار و محکم خواهند ایستاد.
امام جمعه بویین‌زهرا در خصوص ترور شهید احمدی‌روشن اظهار کرد: شهادت دانشمند علمی کشور را به ساحت امام عصر (عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و همچنین مردم با بصیرت و ولایت‌مدار ایران اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم.
وی افزود: استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات مجلس آتی قصد دارند تا با برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده، نظم عمومی را بر هم زده و اوضاع را متشنج نشان دهند؛ رئیس جمهور آمریکا نیز بارها اعلام کرده است که در راستای مقابله و تهاجم علیه ایران همه گزینه‌ها را بر روی میز داریم و این اظهار نظر دلیل متهم بودن آمریکا در این ترور وحشیانه است.
امام جمعه بویین‌زهرا تاکید کرد: در ماه‌های اخیر، آمریکایی‌ها سه قطعنامه شدید را ‌علیه ایران به تصویب رساندند که هیچ تأثیری در اراده محکم مردم انقلابی ایران نداشته و با تمرینات تاکتیکی بستن تنگه هرمز توسط نیروی دریایی جمهوری اسلامی، صلابت، اقتدار و آمادگی نظامی جمهوری اسلامی به جهانیان اثبات شده و فشارهای اقتصادی و سیاسی استکبار را با شکست مواجه کرده است.
زرینه بیان کرد: آخرین حربه و فشار استکبار و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا، همین تحریم نفتی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بود که از آن هم مانند تحریم‌های گذشته نتیجه‌ای نتوانستند حاصل کنند و تمام این توطئه‌ها در راستای تقویت قدرت جمهوری اسلامی عمل کرد به طوریکه سه روز پیش، گانتز، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که ایرانی‌ها هر روز قوی‌تر می‌شوند و باید فشارها را افزایش داد که به یاری خداوند این توطئه‌ها در راستای خواری دشمن عمل کرده است.
وی با محکوم کردن ترور شهید احمدی‌روشن، بیان کرد: این ترورها در حقیقت نشان داد که استکبار و غرب به شدت از دستیابی دانشمندان ایرانی به دانش نوین و علم روز جهانی واهمه دارند، دشمن باید بداند که با این‌گونه ترورها تنها خواری و خفت خود را به جهانیان نشان می‌دهد و نمی‌تواند جلوی پیشرفت‌های ایران اسلامی را بگیرد.
امام جمعه بویین‌زهرا ادامه داد: با اینگونه ترورها عزم ملت برای پیشرفت‌های بعدی مستحکم‌تر می‌شود، ملت ایران با اهدای چنین شهدایی انقلاب اسلام را تاکنون بیمه کرده است و همچنان هم بیمه خواهد کرد.
وی در پایان خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از کاندیداهای محترم سطح شهرستان بویین‌زهرا تقاضا دارم که از تخریب، حواشی و دیگر آفت‌هایی که به انتخابات لطمه می‌زند پرهیز کنند و در فضایی خوب و با نشاط به تبلیغات قانونی خود پرداخته و پس از پیروزی در انتخابات برنامه‌های خود را اجرا و به مشکلات شهرستان بویین‌زهرا از قبیل کشاورزی و صنعت بپردازند.
انتهای پیام/ج10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول