اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

ترور دانشمندان توسعه ایران را متوقف نمی‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: ترور دانشمندان عرصه علم و دانش توسعه ایران اسلامی را متوقف نمی‌کند.

ترور دانشمندان توسعه ایران را متوقف نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نشان‌دهنده ضعف و درماندگی دشمنان نظام اسلامی است.
وی افزود: دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در طول بیش از سه دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره توطئه‌های و نقشه‌های مختلفی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به کار بسته‌اند ولی نتیجه‌ای برای آنها حاصل نشده است و اکنون روش ترور را در پیش گرفته‌اند.
قهرمانی با تاکید بر ادامه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی تسلیم زورگویان و استکبار جهانی نمی‌شود و راه خود را در مسیر دانش صلح‌آمیز ادامه می‌دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت اربعین حسینی بیان کرد: اربعین حسینی یادآور ایثارگری‌ها و فداکاری‌های امام حسین(ع) و یاران باوفایش است که با تمام وجود برای بقای دین اسلامی و احیای فرایض دینی قیام کردند و فریضه امر به معروف و نهی از منکر با شهادت این افراد معنای دیگری یافت.
قهرمانی با تاکید بر عبرت‌آموزی از پیام عاشورا اضافه کرد: پیام عاشورا به اندازه‌ای مهم و غنی است که باید از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته و نسل جوان را با آموزه‌ها و معارف آن آشنا کرد و فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی را به نسل جوان جامعه انتقال داد.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال گفت: دشمنان با به کار بستن ترفندهای مختلف به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم و کم اهمیت نشان دادن انتخابات هستند تا از حضور مردم در پاس صندوق‌های رای بکاهند ولی از این غافلند که ملت ایران با اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در سایه تکلیف شرعی و الهی خود برای سرنوشت خود گام برداشته و حضور حداکثری آنها زهرچشمی به دشمنان خواهد بود.
امام جمعه میاندوآب خاطرنشان کرد: مردم برای انتخاب افرادی شایسته، کاردان و موثر باید تحقیق کنند تا افرادی مناسب را برای به دست گرفتن مسئولیت قانونگذاری برگزینند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول