اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

تخریب رقبای انتخاباتی مصداق واضح بی‌تقوایی است / جریان فتنه و انحرافی با شیطنت به میدان آمده‌‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین با یادآوری نکاتی در مورد انتخابات مجلس، فحاشی و تخریب رقبای انتخاباتی را مصداق واضح بی‌تقوایی دانست.

تخریب رقبای انتخاباتی مصداق واضح بی‌تقوایی است / جریان فتنه و انحرافی با شیطنت به میدان آمده‌‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در خطبه اول نماز جمعه ورامین پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: انسان موفق در تجارتخانه دنیا کسی است که بیشترین بهره را برای آخرت خود بگیرد و از این نعمات و فرصت‌های طلایی استفاده کند.
امام جمعه موقت ورامین سپس به ادامه بحث و بررسی عوامل بصیرت‌افزایی در خطبه هفته قبل پرداخت و افزود: یکی دیگر از عوامل موثر در رشد بصیرت عامل تقواست، تقوا قدرت تشخیص حق و باطل را می‌دهد، به شما فرقان می‌دهد، حضرت امیرالمومنین (ع) فرمودند «تقوای الهی داروی دردهای دل شماست، بینا کننده کوری دل‌های شماست، درمان کننده مرض جسمی شما و اصلاح‌کننده فسادهای باطن شماست.»
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در واقع تقوای الهی انسان را در مرز بصیرت و ارتقای سطح بینش باطن قرار می‌دهد تا بتواند حق و باطل را تمیز داده و از حق پیروی کند.
محمودی در ادامه گفت: یکی دیگر از عوامل بصیرت‌افزایی ذکرالله است، یاد خداست، ذکرالله انسان را حفظ می‌کند، امیرالمومنین (ع) می‌فرمایند «خداوند ذکر را سبب جلا بخشیدن قلوب شما قرار داد و چشم‌های کور و تاریک شما به واسطه ذکر بینا می‌شود.»
وی عنوان کرد: عامل سوم بصیرت‌افزایی نصیحت‌پذیری است، با راهنمایی و هدایت است که بصیرت افزون می‌شود.

* شهدای فدائیان اسلام مظلومانه به شهادت رسیدند
امام جمعه موقت ورامین در خطبه دوم به سالروز شهادت فداییان اسلام اشاره کرد و گفت: درود و سلام به روح شهیدان عزیزی که در راه مبارزه با رژیم طاغوت مظلومانه اما با عزت به شهادت رسیدند.
وی در ادامه تلاش‌های اداره تبلیغات اسلامی ورامین در جهت ساماندهی هیئات مذهبی و ارتقای آگاهی‌های دینی و مذهبی مداحان و دست‌اندرکاران هیئات را ستود و گفت: امید است با این اقدامات شرایط بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت هیئات در راستای اهداف عالی نظام اسلامی فراهم شود.
امام جمعه موقت ورامین در ادامه مانور اخیر نیروی انتظامی را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: این عزیزان در مانور خود با اراذل و اوباش درگیر شده و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و مشروبات الکلی کشف کردند و با اماکن مسئله‌دار برخورد کردند که نیاز است طرح فوق ادامه یابد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در روزهای گذشته مقادیر قابل توجهی مواد مخدر طی عملیاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف شد که جا دارد به این عزیزان خدا قوت بگوییم، کشف ۱۱۰ کیلوگرم کراک و ۱۴ کیلو مرفین دستاورد مهمی است، دشمنان ما توطئه‌های فراوانی برای نسل جوان تدارک دیده‌اند، دشمن بیکار ننشسته است، از مردم عزیز می‌خواهم هرگونه اطلاعات خود را در اختیار نیروی انتظامی و اداره اطلاعات قرار دهند تا اقدامات این عزیزان تسهیل شود.
این مسئول سپس به مظاهر بداخلاقی‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: هفته گذشته عرض کردم این هفته هم تاکید می‌کنم عزیزان نیروی انتظامی برای برخورد با بدحجابی و آلودگی‌های صوتی، گشت‌های مخصوص راه‌اندازی کرده و اجازه رواج این مسائل در شهر مذهبی ورامین را ندهند.

* فحاشی و تخریب رقبای انتخاباتی مصداق واضح بی‌تقوایی است
محمودی سپس با توجه به نزدیک شدن انتخابات و برخی تبلیغات انتخاباتی گفت: هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات برای بررسی صلاحیت کاندیداها تشکیل جلسه دادند، این مسئله عادی است و در همه انتخابات‌های پیشین بوده است، هر کس هم به تصمیمات اتخاذ شده اعتراض دارد می‌تواند به شورای نگهبان اعتراض کند، اعتراض هم امری کاملا طبیعی در عرصه انتخابات است و موردی هم ندارد.
وی در ادامه با اشاره به سه نکته در باب انتخابات خاطرنشان کرد: نکته نخست خطاب به نامزدهای انتخاباتی است، بدانید بسیاری از هواداران افراطی برای خدا حرکت نمی‌کنند، هوادارانی که در طرفداری از نامزدها فحاشی کرده و تهمت می‌زنند برای خدا حرکت نمی‌کنند بنابراین این افراد یا به نان و نوایی رسیده‌اند و یا امید رسیدن به نان و نوایی در آینده دارند و نامزدها نباید اجازه فعالیت به چنین افراد فرصت‌طلبی را بدهند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران افزود: نکته دوم خطاب به خود هواداران نامزدهاست، برای خدا و رضای خدا از نامزدهای مورد علاقه خود حمایت کنید، اگر کار برای خدا باشد فحاشی نیاز ندارد، تا به حال دیده نشده کسانی برای نماز و روزه با یکدیگر درگیر شوند، فحاشی و تخریب رقبای انتخاباتی مصداق واضح بی‌تقوایی است، برای خدا نیست، آبروی مومن را نبرید، شخصیت مسلمان را نشکنید، بی‌تقوایی نکنید.
وی سپس خطاب به مردم به‌ ویژه نخبگان اجتماعی، سیاسی و افراد تاثیرگذار گفت: با مرور منویات رهبری عزیز راه درست را تشخیص دهید، امروز در سراسر کشور جریان فتنه و انحراف با شیطنت تمام به میدان آمده‌اند، بسیاری از آنها هم یا افرادی ناشناخته هستند یا با تابلوی اصولگرایی آمده‌اند، باید با بررسی دقیق افرادی را به مجلس بفرستید تا بتوانند مدرس‌گونه خدمت کنند، رای شما در این نظام مقدس تاثیرگذار است، دقت کنید کرسی مجلس را به افراد شایسته بسپارید.

* آمریکا بداند شرایط در دنیا عوض شده است
امام جمعه موقت ورامین سپس شهادت دانشمند عزیز هسته‌ای کشور را برگ دیگری از کارنامه ننگین دنیای کفر دانست و گفت: استکبار هنوز ملت ما و فرهنگ ما را نشناخته است، نمی‌داند با شهادت این عزیزان راه حرکت ما سد نمی‌شود، آمریکا و اسرائیل بدانند این حرکت مذبوحانه کارنامه آنها را سنگین‌تر و جوانان ملت ما را برای رسیدن به هدف مصمم‌تر خواهد کرد، ما ضمن تسلیت شهادت این عزیز دانشمند جنایات مذکور را به شدت محکوم می‌کنیم.
وی در ادامه تاکید کرد: آمریکایی‌ها بدانند امروز شرایط دنیا عوض شده است و به کوری چشم آنها رئیس جمهور ایران در قلب آمریکای لاتین مورد استقبال قرار می‌گیرد، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «امروز ما در شرایط شعب ابیطالب قرار نداریم، شرایط امروز شرایط بدر و خیبر است»، امروز مصر خار چشم اسرائیل شده است و نیز اگر ۲۶ دی ماه شاه مزدور با چشم گریان از ایران فرار کرد امروز سران مصر، تونس و لیبی با غضب الهی مواجه شده‌اند و در آینده نزدیک شاهد فرار سران مزدور آل خلیفه و آل سعود خواهیم بود.
محمودی در پایان تصریح کرد: این همان بدر و خیبر است که پرچمش به دست علی زمان قرار داشته و ملت صبور ایران آن را به دست صاحب اصلی خود مهدی آل محمد (عج) می‌رساند.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول