اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشکده فدک کاشان:

ترور دانشمندان ایرانی عامل استقلال علمی است

خبرگزاری فارس: دانشکده فنی دختران کاشان ضمن محکوم کردن ترور شهید مصطفی احمدی روشن، ترور دانشمندان ایرانی را عامل تداوم دستیابی به خودکفایی و استقلال علمی دانست.

ترور دانشمندان ایرانی عامل استقلال علمی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان دانشکده فنی دختران این شهرستان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمن کوردل در خیال خام خود می‌پندارد اگر دانشمندی را از ما بستاند و ترور کند، جامعه علمی کشور از آرمان‌های خود عقب‌نشینی کرده و دچار رعب و هراس می‌شوند.
این بیانیه افزوده ‌است: دشمن غافل از این است که اینکه امام عظیم‌الشأن ما‌ درس شهادت و شهیدپروری را در دفاع از آرمان‌‌های نظام انقلاب اسلامی به مردم ایران آموخت.
در ادامه آمده است: خون مطهر شهدای راه علم و دانش، رشد و شکوفایی و رونق استعدادهای علمی میهن اسلامی را سرعت می‌بخشد و ملت ایران را در ادامه این راه پر فراز و نشیب مصمم‌تر می‌کند تا آگاهانه برای سربلندی، اقتدار و تضمین آینده درخشان کشور جانفشانی کنند.
در این بیانیه گفته شده است: دشمنان اسلام و ایران و ایادی سر‌سپرده آنها بارها دیده‌اند که با ترور ناجوانمردانه اندیشمندانی چون آیت‌الله مطهری، مفتح، بهشتی و صدها اندیشمند دیگر، نهال دانش این کشور پربارتر و تناورتر شده است لذا شهادت مصطفی احمدی روشن و دیگر دانشمندان شهید نیز اگر چه داغ‌های غیرقابل ترمیمی بر دل‌های دانشگاهیان بر جا می‌گذارد اما تصمیم و عزم آنها را در ادامه راه دانشمندان هسته‌ای، تحصیل علوم و پیشرفت‌های نوین علمی استوارتر می‌کند.
این بیانیه شهادت هر فرزندی از این مرز و بوم را موجب افزایش سرسبزی درخت تناور انقلاب و تثبیت خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته است.
اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشکده فنی دختران در پایان این بیانیه با تسلیت شهادت دانشمند شهید مصطفی احمدی روشن به پیشگاه مقدس امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعلام می‌دارند: با رهبر فرزانه و حکیم عهد می‌بندیم که قدمی از جهاد و تلاش علمی در دانشگاه عقب‌نشینی نکرده و راه این عزیزان را در دستیابی به خود کفایی و استقلال علمی و فنی، با قوت هر چه بیشتر ادامه دهیم.
انتهای پیام/خ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول