اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه:

انتخابات مظهر توانایی مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار اشنویه گفت: انتخابات عرصه سیاسی و مظهر توانایی مردم است.

انتخابات مظهر توانایی مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه، محمدعلی حسین‌زاده عصر امروز در نشست اعضای شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نشاط، طراوت و اقتدار نظام اسلامی را نشان می‌دهد.

وی انتخابات را عرصه سیاسی و مظهر توانایی مردم خواند و افزود: در این عرصه مردم سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند و امر مهم قانونگذاری را به این افراد می‌سپارند از این‌رو توجه به معیارها و شاخصه‌های دینی و کارآمدی آنها اهمیت ویژه‌ای دارد.

حسین‌زاده با بیان اینکه همه وظیفه دارند با همدلی و وحدت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند تصریح کرد: در استان آذربایجان غربی که دارای تنوع قومیتی و مذهبی است اتحاد و همدلی نقش مهمی دارد و این ویژگی مهم همواره در این منطقه الگو بوده است.

این مسئول اضافه کرد: اتحاد ملت و قدرت مردمی پشتوانه دائمی نظام اسلامی بوده و انقلاب اسلامی با تکیه بر این توان آسیب‌ناپذیر شده و دشمنان هر زمان که به فکر ایجاد تفرقه در بین برادران شیعه و سنی برآمده‌اند نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت کلمه دانست و گفت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و توسط مردم و با تکیه بر اسلام شکل گرفت و در این زمینه وحدت مردمی بود که توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

حسین‌زاده در ادامه مشارکت همگانی در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مشارکت در تمام امور کشور وظایف همه اقشار مردم است از این رو همه باید با تکلیف‌شناسی خود در این عرصه حاضر شده و استکبار را از ایجاد توطئه‌های مختلف مایوس کنند.

وی با تاکید بر رعایت قانون و امانتداری خاطرنشان کرد: مسئولان ستادهای انتخاباتی باید بی‌طرفانه و بدون جانبداری از فرد یا افرادی به وظیفه خود در راستای صیانت از آرای مردم عمل کنند.

امام جمعه اشنویه در ادامه این نشست با تسلیت اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی فرصتی مغتنم برای یادآوری و بازشناسی درس‌ها و عبرت‌‌های عاشورا است و در این فرصت باید نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کرد.

ماموستا سید مصطفی خاتمی ادامه داد: مسئولان برای گرامیداشت دهه فجر و حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس تلاش کنند و مردم نیز در این زمینه مسئولان را یاری رسانند.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول