اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

طایفه‌گری در انتخابات با انتخاب اصلح منافات دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه باشت با اشاره به انتخابات مجلس گفت: طایفه‌گری و قوم‌گرایی در انتخابات با انتخاب اصلح منافات دارد.

طایفه‌گری در انتخابات با انتخاب اصلح منافات دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه به مناسبت اربعین حسینی مراسم سوگواری و عزاداری در نقاط مختلف کشور و این استان برگزار می‌شود، از مردم خواست در مراسم سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان با همان شکوه گذشته شرکت کنند.
خطیب جمعه باشت در بخش دیگری از سخنانش به شهادت دانشمند هسته‌ای کشور به دست جاسوسان و ایادی آمریکا و اسرائیل اشاره کرد و افزود: شهادت دانشمندان کشور نشانه حمایت آمریکا و اسرائیل از تروریسم است.
عبودی با بیان اینکه خیلی وقت است که آمریکا تصمیم به حذف فیزیکی دانشمندان ایران گرفته، بیان داشت: شهادت برای ملت ایران افتخار است و هیچگاه تسلیم استکبار نخواهند شد.
امام جمعه باشت بیان کرد: ملت ایران دست از باورها و اعتقادات خود بر نخواهد داشت.
رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت با بیان اینکه ملت ایران نیاز به امتحان ندارد، خطاب به آمریکا و اسرائیل اظهار داشت: اگر تا حال این مطلب را نفهمیده‌اید که جای تاسف دارد و اگر هم خود را به نفهمی می‌زنید، لازم است که بیدار شوید و بدانید که در این 32 سال همواره ملت ایران در آزمون‌های مختلف امتحان خود را پس داده است.
عبودی با انتقاد از عملکرد سازمان‌های بین‌المللی در مقابل ترور دانشمندان هسته‌ای کشور بیان کرد: سازمان‌هایی که گوش به فرمان کشورهای استکباری هستند بیش از این انتظاری از آنها نمی‌رود.
وی در ادامه به دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: در این دیدار رهبر معظم انقلاب با اشاره به انتخابات مجلس از دستگاه‌های اجرایی و شورای نگهبان خواست تا انتخابات را به نحو احسن برگزار کنند.
امام جمعه باشت با بیان اینکه طایفه‌گری و قوم‌گرایی نباید در انتخاب مردم اثرگذار باشد، افزود: مردم باید کاندیدایی که از همه اصلح‌تر است را انتخاب کنند تا بتوانند به مردم بهتر خدمت کنند.
عبودی به برگزاری دعای ندبه در مساجد این شهر اشاره کرد و بیان داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده از هفته آینده هر هفته در یک مسجد دعای ندبه برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به مشکلات بستر درمانی باشت گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مقداری از مشکلات ساختمان برطرف شد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قول دادند تا یک ماه آینده تجهیزات لازم برای استقرار پزشک متخصص را در این مرکز فراهم کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول