اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

ترور دانشمندان ایران دشمنان را رسوا می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: ترور دانشمندان ایران، رسوایی دشمن و سربلندی ایران اسلامی را در پی دارد.

ترور دانشمندان ایران دشمنان را رسوا می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم اظهار داشت: گرامیداشت اربعین حسینی یک مسئله مهم و لازم است و در واقع حفظ نهضت حسینی از خود نهضت لازم‌تر است و از هیئت‌ها انتظار داریم در اربعین شهادت سالار شهیدان مراسمی درخور و شایسته را برگزار کنند.
وی افزود: در فرهنگ شیعه جایگاه اربعین بسیار بالاست و زیارت امام حسین (ع) نیز در این ایام امری مهم است و امام صادق (ع) در جایی فرموده‌اند که هرکس به امامت امام حسین (ع) اعتقاد دارد باید زیارت آن حضرت (ع) را به طور کامل انجام دهد.
امام جمعه جم به شهادت دانشمند هسته‌ای ایران اشاره کرد و یادآور شد: ترور این چهره تحصیلکرده و دانشمند نشانه عمق کینه‌توزی دشمنان نسبت به نظام اسلامی است و اطمینان داشته باشید که دشمنان با این اعمال شنیع راه به جایی نمی‌برند.
گنجی با بیان اینکه دانش هسته‌ای ایران متکی به فرد نیست، خاطر نشان کرد: ملت ایران با الگو گرفتن از فرهنگ اهل‌ بیت (ع) در برابر فشارها و تهدیدات و تحریم‌های دشمنان تسلیم نمی‌شود و راه ملت به سمت موفقیت و سربلندی تداوم خواهد داشت.
وی اذعان کرد: این ترورها رسوایی دشمن و سربلندی ایران اسلامی را در پی دارد و همه جهانیان به اهداف شوم دشمنان اذعان دارند.
امام جمعه جم در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس اشاره کرد و با تاکید بر نقش مهم شورای نگهبان گفت: در مرحله نخست تایید صلاحیت‌ها، تعداد زیادی تایید شده‌اند و تعدادی نیز رد شده‌اند و اکنون هیئت‌های نظارت در حال بررسی مجدد هستند و بدون تردید افراد مسئله‌دار و کسانی که با ولایت فقیه مشکل دارند نباید تایید صلاحیت شوند.
گنجی تصریح کرد: شورای نگهبان همواره بر اساس قانون و با دقت به بررسی صلاحیت‌ها پرداخته و اطمینان داریم که در این انتخابات نیز به همین شکل عمل می‌شود و هیچکس حق ندارد به بهانه رد صلاحیت به شورای نگهبان توهین کند.
وی بیان کرد: برخی افراد که در فتنه 88 نقش‌آفرینی و یا سکوت کردند، نباید تایید شوند و امیدوار هستیم افراد واجد شرایط و کسانی که اصل نظام را قبول دارند وارد عرصه شوند.
گنجی افزود: مردم نیز باید در انتخاب اصلح دقت کنند و به کسانی که قصد خدمت دارند، رای دهند تا شاهد موفقیت روزافزون کشور باشیم.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول