اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

انتخابات آبروی ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: همگان باید بدانند انتخابات آبروی جمهوری اسلامی ایران است و قانون‌مداری و امانت‌داری از مهم‌ترین اصول انتخابات به شمار می‌رود.

انتخابات آبروی ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی با بیان این مطلب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: نیت پاک و الهی در تمامی شئونات زندگی انسان به عنوان یک اصل مهم و سازنده مطرح است.
وی ادامه داد: قلب پاک و سالم قلبی است که از خواسته‌های نفسانی و مادی به دور باشد.
یعقوبی با اشاره به اهمیت اعتقاد به معاد و آثار آن در جامعه گفت: همگان باید بدانند که تنها اعمال و کردار نیک است که در سرای باقی به کمک انسان‌ها می‌شتابد و مال، ثروت و فرزندان در جهان آخرت هیچ گرهی از کار انسان نمی‌گشاید.
امام جمعه شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با تشریح اهمیت سلامت جسمانی و روحانی مردم و آثار آن در جامعه افزود: امام حسین (ع) می‌فرمایند اگر سلامت جسم و جان با یکدیگر همراه شود انسان توانایی انجام دستورات الهی را خواهد داشت و این موضوع مهمی است که در جامعه امروز باید مد نظر اقشار مختلف مردم قرار بگیرد.
خطیب جمعه شهرضا با اشاره به سرانه بالای مصرف دارو در سطح کشور تصریح کرد: اگر امروز جامعه ما به این مرحله خطرناک در زمینه مصرف دارو رسیده است این را باید نتیجه عدم توجه به جایگاه ورزش و اهمیت آن در سلامت روح و روان دانست.
نماینده ولی‌فقیه در شهرضا در ادامه با اشاره به برگزاری پرشکوه یادواره سرداران و 750 شهید شهرستان شهرضا در هفته گذشته گفت: مردم با حضور پرشکوه و کم‌نظیر خود در این مراسم بر عظمت آن افزودند تا جایی که آیت‌الله خاتمی امام جمعه وقت تهران وقتی با این استقبال مردمی مواجه شد اذعان کرد که من تاکنون به بسیاری از نقاط کشور سفر کرده‌ام اما تاکنون مردمی به پرشوری مردم شهرضا کمتر دیده‌ام.
یعقوبی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان افزود: دشمنان به خیال خام خود وقتی با هیچ‌کدام از سیاست‌های خود نتوانسته‌اند به اهداف شوم و پلید خود در ایران برسند، می‌خواهند با ترور شخصیت‌های علمی مردم را از اعتقادات خود دور کنند اما باید بدانند که سخت در اشتباه هستند.
وی در ادامه با اشاره به سالروز انتصاب آیت‌الله خامنه‌ای به امامت جمعه تهران توسط حضرت امام (ره) اضافه کرد: امیدواریم این عنوان به همراه رهبری و مرجعیت ایشان تا ظهور امام زمان (عج) تداوم داشته باشد.
امام جمعه شهرضا با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: همگان باید بدانند انتخابات آبروی نظام است و قانون‌مداری و امانت‌داری از مهم‌ترین اصول انتخابات به شمار می‌رود.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول