اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

20 هزار اردبیلی عضو شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 20 هزار نفر در استان اردبیل عضو شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای هستند.

20 هزار اردبیلی عضو شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای هستند
صادق فرهمندامین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای که از ویژگی مکتوب و آنلاین برخوردار است از جمله مجموعه‌های اطلاع‌رسانی مجازی در کشور است که از ظرفیت و توانمندی خوبی برای مراجعان برخوردار است.
وی تصریح کرد: این شبکه تنها شبکه مجازی حرفه‌ای کشورمان است که بر اساس نیازسنجی کتاب‌خوانان حرفه‌ای تأسیس شده است.
فرهمندامین خاطرنشان کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی این شبکه را با هدف کاستن از هجمه‌های فرهنگی استکبار جهانی و همچنین برخی سایت‌های مستهجن و القا‌کننده شبهات مختلف در حوزه فرهنگی و اعتقادی به وجود آورده است تا علاقمندان با مراجعه به این شبکه بتوانند از منابع ارزشمند کتاب و کتاب‌خوانی استفاده کنند.
این مسئول اضافه کرد: در این شبکه بیش از 600 هزار جلد کتاب شرح شده که خواننده با عضویت در این شبکه می‌تواند به منابع برتر در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی دست یافته و با امنیت و آرامش بیشتر از این منابع استفاده کند.
وی ادامه داد: بعد از ورود آنلاین به سایت از طریق این شبکه خواننده با قوانین کلی عضویت آشنا شده و فرم مورد نظر را پر می‌کند تا از طریق ایمیل و کلمه عبور ارائه شده به سایت امکان استفاده از این شبکه مهیا شود.
فرهمندامین یکی از ویژگی‌های این شبکه را وجود قفسه‌های مختلف افزودن کتاب‌ها و استفاده از این منابع اعلام کرد و گفت: هر هفته یک مسابقه در قالب 10 سؤال چهار جوابی از طریق این شبکه به کاربران ارائه می‌شود تا با شرکت در این مسابقه از جوایز 30 تا 100 هزار تومانی استفاده کنند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل کتاب‌های در نظر گرفته شده برای مسابقه آنلاین را در این شبکه مربوط به کتاب‌های ارزشی اعلام کرد و افزود: در استان اردبیل هم‌اکنون ۸ هزار نفر عضو این شبکه هستند که در تلاش هستیم تا آخر امسال این تعداد را به 20 هزار نفر برسانیم.
فرهمندامین تصریح کرد: 10 درصد اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل عضو این شبکه هستند که این رقم نیز تا پایان امسال افزایش می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: در قالب بخشنامه‌ای به تمام ادارات، دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، مراکز علمی و آموزشی پیشنهاد دادیم تا علاقمندان در این شبکه عضویت پیدا کنند و از مزایای آن به نحو شایسته استفاده کنند.
فرهمندامین اضافه کرد: به صورت کشوری نیز روزانه ۵ هزار نفر از شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای استفاده می‌کنند که این شرایط و وضعیت رو به رشد و در حال تقویت شدن است.
انتهای پیام/آ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول