اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیام نور آشخانه عضو شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور شهر آشخانه و عضو انجمن کتابخانه‌های عمومی، عضو شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای کشور شد.

رئیس پیام نور آشخانه عضو شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، غلامعلی پارسا بر نقش کتابخانه‌ها در ایجاد انگیزه به مطالعه تاکید کرد و گفت: همان‌طور که در اسلام به فضای مسجد برای ایجاد انگیزه برای نماز تاکید شده است، برای فضا سازی کتابخانه‌ها به جهت ترغیب افراد به مطالعه نیز باید توجه ویژه کرد.
وی بر لزوم ظرفیت  سایر دستگاه‌ها برای ارتقای مطالعه تاکید کرد و افزود: افزایش منابع غنی کتابخانه‌ها، افزایش فضای مطالعاتی مناسب، بهره گیری از رسانه ملی و مطبوعات برای ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه، از عوامل موثر ارتقای مطالعه مفید است.
عضو انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مانه و سملقان گفت: از مزایای یک کتاب مفید این است که انسان را به تفکر وادار کند.
وی در خصوص تألیفات خود گفت: تا کنون پنج جلد کتاب با عنوان‌های " امام حسین (ع) شهید تهاجم فرهنگی"، "درس‌ها و عبرت‌های سیاست‌های خارجی رضا شاه"،" امام سجاد قهرمان مبارزه با تهاجم فرهنگی"،" جوانان در جهاد و شهادت" و "اتحاد ابرقدرت‌ها و ایران" به رشته تحریر در آمده است که از این عنوان‌ها کتاب" جوانان در جهاد و شهادت" در حوزه دفاع مقدس در سال 86 کتاب برتر این حوزه انتخاب و از طرف رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفت.  
رئیس دانشگاه پیام نور آشخانه علاقه خود را بیشتر در علوم انسانی عنوان کرد و گفت: علاقه من مطالعه کتب شعر، مباحث دینی، تاریخی و مطالعات علمی و تحلیلی است و سعی کرده‌ام در تألیفات کتب به موضوعاتی بپردازم که بتواند بخشی از سؤالات ذهن خواننده را پاسخ دهد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول