اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه:

کرمانشاه رتبه اول شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: کارشناس فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از کسب رتبه اول کشور توسط استان کرمانشاه در مسابقات کتابخوانی شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای خبر داد.

کرمانشاه رتبه اول شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای کشور را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پورتال اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، رضا کریمی گفت: کتاب‌خوانان استان در آذر‌ماه بیش از 11 هزار بار در مسابقات شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌‌ای شرکت کردند که این آمار استان کرمانشاه را در رتبه اول کشور قرار داد.
وی با قدردانی از همکاری کتابداران استان کرمانشاه در اجرای طرح‌های مختلف، ادامه داد: در ماه‌های اخیر 16میلیون تومان کارت هدیه به کتاب‌خوانان استان اهدا شده است.
کارشناس فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم باز هم با تلاش کتاب‌خوانان استان بتوانیم رتبه‌های برتر کشور را در حوزه‌های مختلف به ویژه شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای کشور کسب کنیم.
کریمی با قدردانی از رابطان کتابخانه‌های شهرستان‌های استان کرمانشاه به آمارهای شرکت کتاب‌خوانان در شبکه کتاب‌خوانی حرفه‌ای کشور اشاره کرد و گفت: شهرستان پاوه با شرکت 3هزار و 998 نفر، گیلان‌غرب با شرکت 3هزار و 437 نفر و هرسین با شرکت یک هزار و 550 نفر رتبه‌های برتر استان کرمانشاه را از آن خود کرده‌اند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول