اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته کتابخوانی؛

استاندار خراسان شمالی عضو شبکه کتابخوانان حرفه‌ای شد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی در آستانه هفته کتابخوانی با ثبت‌نام در شبکه مجازی کتابخوانان حرفه‌ای به عضویت این شبکه درآمد.

استاندار خراسان شمالی عضو شبکه کتابخوانان حرفه‌ای شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، ابوطالب شفقت این شبکه را مرکزی برای دستیابی به اطلاعات گسترده و محل تبادل نظر با کتابخوانان حرفه‌ای عنوان کرد.
وی به جوانان توصیه کرد تا با عضویت در این شبکه از اوقات فراغتشان بهترین بهره را برده و برای کتابخوانی و شرکت در مسابقات کتابخوانی از این شبکه استفاده کنند.
بر پایه این خبر، در این شبکه 600 هزار عنوان کتاب معرفی شده و کتب برتر و کتب با امتیازات بالاتر و مخاطبان بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع مشخص شده‌اند و اعضا می‌توانند از قفسه‌های کتب یکدیگر استفاده نمایند و یا کتاب‌های مورد علاقه خود را به دیگران سفارش دهند.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی هم گفت: شبکه مجازی کتابخوانان حرفه‌ای نخستین شبکه اجتماعی کتاب محور ایران است که فعالیت رسمی خود را در مرداد‌ماه امسال آغاز کرده است.
علی رحیمی اظهار داشت: این شبکه با هدف ایجاد فضای مجازی رای بحث و تبادل نظر در مورد کتاب‌ها راه‌اندازی شده و مورد استفاده کتاب‌خوانان، نویسندگان و ناشران و گروه‌های سنی مختلف است.
وی خاطرنشان کرد: ‌این شبکه در آینده نزدیک به کتابخانه‌ای جامع نیز تجهیز می‌شود و آدرس اینترنتی این شبکه نیز www.booki.ir است.
انتهای پیام/ح30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول