اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای پرداخت بدهی‌های شهرداری صورت گرفت

فروش 63 قطعه زمین مسکونی و تجاری در زنجان

خبرگزاری فارس: ‌شهردار زنجان گفت: 63 قطعه زمین مسکونی و تجاری به منظور پرداخت بدهی‌های شهرداری فروخته شده است.

فروش 63 قطعه زمین مسکونی و تجاری در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر موسوی ظهر امروز در جلسه علنی شورا اظهار داشت: در مجموع 116 قطعه زمین توسط شهرداری زنجان به مزایده گذاشته شده است.
وی با اشاره به اینکه زمین‌های مورد نظر شهرداری برای فروش شامل قطعاتی در شهرک بسیجیان و گلشهر کاظمیه می‌شود، خاطر نشان کرد: به دلیل عدم وجود متقاضی در شهرک بسیجیان، قطعات مورد نظر در این شهرک به فروش نرفته است.
شهردار زنجان با تاکید بر اینکه قطعات فروخته شده در گلشهر کاظمیه شامل زمین‌های تجاری بوده است، اضافه کرد: در حال حاضر با وجود متقاضی از فروش هشت قطعه زمین در این شهرک صرف نظر شده است.
وی با بیان اینکه میانگین متراژ زمین‌های فروشی شهرداری در گلشهر کاظمیه 200 متر عنوان شده است، ادامه داد: میانگین قیمت این زمین‌ها نیز 50 میلیون تومان اعلام شده است.
موسوی با اشاره به اینکه میانگین متراژ قطعات مورد فروش در شهرک بسیجیان 160 متر است، تصریح کرد: برخی از قطعات یک نفر متقاضی داشته است که بررسی این قطعات به جلسات بعدی موکول شد.
وی در پاسخ به اعتراضات برخی از اعضای شورا نسبت به قیمت پایین زمین‌ها اظهار داشت: شهرداری به منظور پرداخت سریع بدهی‌های خود اقدام به فروش زمین‌ها کرده و این قیمت‌ها نیز قبلا توسط کارشناسان بررسی شده است.
شهردار زنجان همچنین به اختصاص 2 میلیارد تومان از طرف ستاد عمران شهری به منظور رفع مشکلات و موانع پروژه‌های عمرانی شهر زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 50 درصد این مبلغ به حساب شهرداری واریز شده است.
همچنین در این جلسه بر ارائه آمار و عملکرد شهرداری زنجان به صورت هر شش ماه یک‌بار تاکید شد و مقرر شد نماینده‌ای از طرف شورا به عنوان حسابرس عملکرد مالی شهرداری زنجان را طی 9 ماه سال جاری بررسی کرده و گزارش دهد.
در ادامه به دفاتر پیشخوان شهرداری‌ها اشاره شد، که این دفاتر به منظور تسریع در ارائه خدمات، کاهش بوروکراسی اداری و به صورت الکترونیکی فعالیت خود را آغاز می‌کند.
لازم به ذکر است که در این جلسه در زمینه واگذاری برخی از خدمات شهرداری به بخش خصوصی نیز بحث شد که ادامه بحث به جلسات بعدی موکول شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول