اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

پیروی از سخنان ولایت برای حضور در انتخابات تکلیف است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: پیروی از سخنان مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری مردم در انتخابات به عنوان یک تکلیف باید به عنوان اولویت تمام امور قرار گیرد.

پیروی از سخنان ولایت برای حضور در انتخابات تکلیف است
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش تویسرکان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری سلامت انتخابات را تضمین می‌کند، اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان بنیادی ترین نهاد جامعه در حضور حداکثری مردم در انتخابات نهم مجلس نقشی برجسته دارد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حضور مردم در این انتخابات دشمن‌شکن خواهد بود، تصریح کرد: سخنان رهبر انقلاب باید به عنوان یک تکلیف واجب در اولویت و سرفصل برنامه‌های همه دستگاه‌های اجرایی دولتی، خصوصی و آحاد مردم قرار گیرد.
فرماندار شهرستان تویسرکان تقویت تعامل و تفاهم در حین احترام به اختلاف سلایق را کلیدی‌ترین مؤلفه در تحقق آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: معلمان و مربیان به مثابه مهمترین اعضای پیکره جامعه اسلامی با آگاهی بخشی، بصیرت‌افزایی و ارتقای شور و شعور سیاسی دانش‌پژوهان و فعالان عرصه علم کارآمدترین کارکرد را در سلامت انتخابات دارند.
وی در ادامه اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را بزرگترین تغییر و تحول در نظام آموزش و پرورش کشور خواند و یادآورشد: این طرح با 131 راهکار با هدف تقویت و نهادینه شدن آموزش و تربیت دینی، اسلامی در همه حوزه‌ها، فعالیت خود را در سراسر ایران اسلامی آغاز کرده است.
رضانیا تبیین و شفاف سازی همه زوایا و ویژگی‌های سند تحول بنیادین را به منظور آگاهی فرهنگیان، والدین و دانش‌آموزان ضروری دانست و اظهار داشت: شناخت و تفهیم نقشه جامع و راهبردی سند تحولی بنیادین آموزش روند رشد، پیشرفت و تعمیق بخشی محورهای تعریف شده را تسریع خواهد بخشید.
رئیس آموزش و پرورش تویسرکان نیز با بیان اینکه تدوین سند تحولی بنیادین با تکیه بر منطق اسلامی است، گفت: برنامه اجرایی آموزش و پرورش با وجود همه محاسن، نظامی وارداتی و تقلیدی است و با توجه به اینکه مبتنی بر یک فلسفه اسلامی نیست پس نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای امروز جامعه باشد.
علی بیات یکی از راهکارهای این سند را اجرای طرح آموزشی 3ـ 3ـ 6 عنوان کرد و اظهار داشت: نظام جدید 3ـ3ـ6 در سال آینده در راستای تزریق تغییرات اساسی در آموزش ابتدایی به منظور افزایش کیفیت یادگیری و تعمیق بخشی ارتباط معلم و دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/صا10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول