اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

حضور حداکثری در انتخابات نشان اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان است.

حضور حداکثری در انتخابات نشان اقتدار ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یزد اظهار داشت: باید تمام بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شود.
وی با بیان اینکه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، افزود: این نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 است که باز هم دشمنان از ماه‌ها قبل با صرف هزینه‌های گزاف و تبلیغات وسیع علیه نظام، خواهان تحقق اهداف شوم خود هستند.
سیفی مهم‌ترین خواسته و هدف دشمنان را کمرنگ نشان دادن حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی اعلام کرد.
رئیس هیئت اجرایی حوزه انتخابیه یزد و صدوق با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی، بسترسازی لازم برای حضور حداکثری مردم است که می‌توان با استفاده مناسب از تمام ظرفیت‌ها نظیر فضای مجازی، مطبوعات و ... به این هدف دست پیدا کرد.
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس در شهرستان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: انتخابات یکی از برکات انقلاب اسلامی است که باید با برگزاری باشکوه و حضور فعال تمام آحاد مردم این آرمان امام راحل را بیش از پیش حفظ کنیم و الگویی کامل از مردم سالاری دینی برای دیگر کشورها ارائه کنیم.
سعید امامیان افزود: با فراهم شدن تمامی امکانات و انتخاب اعضای کمیته که تلفیقی از شاخص‌های جوانی و تجربه در انتخاب آنها مدنظر بوده، بتوانیم با تبلیغات و اطلاع‌رسانی به موقع زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه را فراهم آوریم.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول