اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه امروز هیئت موسس:

انتخابات خانه مطبوعات خوزستان به زمان دیگری موکول شد

خبرگزاری فارس: انتخابات خانه مطبوعات استان خوزستان که قرار بود روز سه‌شنبه این هفته برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.

انتخابات خانه مطبوعات خوزستان به زمان دیگری موکول شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ با ابلاغ اساسنامه جدید خانه‌های مطبوعات استانی از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سرنوشت این نهاد صنفی تغییر کرد.
در حالی که قرار بود روز سه‌شنبه انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خوزستان پس از مدت‌ها کش و قوس برگزار شود، در جلسه امروز هیئت موسس این انتخابات لغو شد تا اهالی رسانه استان خوزستان همچنان چشم‌انتظار تشکیل خانه مطبوعات باشند.
تصمیم نهایی این جلسه این بود که انتخابات خانه مطبوعات استان خوزستان به زمان دیگری موکول شود.
از طرفی کار تصویب اساسنامه جدید به پایان رسیده و به امضای 11 عضو انتصابی اداره ارشاد از میان افراد با سابقه مطبوعاتی رسیده و حدود 120 پرونده مطابق شرایط عضویت از فعالان مطبوعاتی تکمیل شده و از طرفی دیگر در حالیکه بسیاری از نخبگان و پیشکسوتان مطبوعاتی خوزستان حتی فرصت تکمیل و ارسال پرونده را نیافته‌اند با عجله برای روز 20 دی‌ماه اعلام مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره برای این تشکل شده است.
به هر حال ابلاغ اساسنامه جدید وزارت ارشاد، برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان خوزستان که براساس اساسنامه قدیم طرح‌ریزی شده را با ابهاماتی مواجه کرد بر همین اساس اعضای هیئت موسس خانه مطبوعات استان پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه اداره‌کل ارشاد استان خوزستان این موضوع را بررسی کردند.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول